Gyllene Gryning slog ned journalister på gayteater

Publicerat den 15 oktober 2012 kl 21:57

ATEN. Personer från det grekiska nationalistpartiet Gyllene Gryning genomförde tillsammans med ortodoxa kristna en gemensam attack mot journalister och arrangörer vid en teaterpjäs i Greklands huvudstad Aten i fredags. Pjäsen ”Corpus Christi” framställer Jesus som homosexuell.

Gilla artikeln på Facebook

Dela/Skriv ut

Enligt vänstertidningen The Guardian misshandlade en parlamentsledamot från Gyllene Gryning en journalist och sparkade honom sedan när han låg ned. Journalisten, som Guardian kallar ”Manolis V”, skrev på Twitter att han skrek ”De misshandlar mig, tänker ni inte göra något?” ett par meter från en polis som svarade med att vända ryggen mot honom.

Gyllene Grynings parlamentsledamot Illias Kasidiaris blev världskänd när han gav en kommunist en örfil i direktsänd TV tidigare i år. Under fredagen kommenterade han attacken mot gayteatern i ett uttalande som SVT Kulturnyheterna citerade.

– I varje fall då grekernas religiositet förolämpas kommer Gyllene Gryning reagera dynamiskt, sade han och fortsatte:

– Om någon skulle iscensätta en pjäs där man gjorde narr av Muhammed i ett muslimskt land skulle man bli halshuggen – de reagerar inte fredligt som grekerna gör.

Efterhandsmodererat: Fria Tider ansvarar ej för innehållet nedan

Regler: Håll god ton. Förtal, hotelser, publicering av personuppgifter, vulgära inlägg och irrelevanta utläggningar om folkgrupper som inte uppenbart har med artikeln att göra plockas bort och kan leda till blockering. Inlägg får gärna vara kontroversiella men håll dig till ämnet och följ svensk lag.

Twingly bloggsök link:http://www.friatider.se/gyllene-gryning-slog-ned-journalister-pa-gayteater Bloggar om denna artikel
  • SonnySommer

    Det är hög tid att vända trenderna ! !
    Civilkurage – Tack !

  • 1232233

    Varför provocera i onödan?
    Kristofoberna visste ju vad de gav sig in på och får skylla sig själva.

  • Bengtsson2

    hahah x’D fan va goa dom är heh !

  • Sam_the_Sham

    De gamla grekernas gudar Zeus och Apollon hade inga problem med homosexuella kontakter – tvärtom så var det något helt naturligt på den tiden.

    Problemen uppkom med kristendomen. Samma problem som muzlimerna har med bögar. De blir nervösa och aggressiva. Vill förbjuda detta ganska oförargliga bögeri.

    Små killar med nervöst förhållande till kvinnor och sex hatar bögar för att göda sitt klena ego. Det är bara pinsamt. Böghat är inget som riktiga karlar håller på med – de har fullt upp med tjejerna och blir väl bara smickrade om en kille kastar ett beundrande öga. Sådant är inget hot för en riktig karl.

    • http://www.facebook.com/profile.php?id=100003446126416 Ulian Aliev

      och sen vet vi ju hur bra det slutade för det dekadenta antikens Grekland..

      ”problemet” uppkom inte alls med kristendomen

      homosexualiteten ÄR problemet!  det är en sjukdom som smyger sig på och sen gör den människan hopplöst sökande efter likasinnade i resten av livet, vissa blir galna och ger sig till slut på småpojkar, söker tex jobb som tränare eller präst, för att få kontakt med småpojkar på olika läger..  småpojkar får man ingen smäll av, ifall man tafsar på dem utan tillåtelse…

      så visst, du har rätt: 

      ”Sådant är inget hot för en riktigt karl!”

      • the_truth4u

        Helt rätt!

  • ArvidL

    Gyllene Gryning – vinnare

    Sverigedemokraterna (+ alla som klagar här) – förlorare

    Så enkelt är det. Det är på allvar det här, ingen jävla moraltävling. Budskapet till bolsjevikerna är klart: Ska ni hålla med kommunistisk propaganda åk nån annanstans, här har ni inget att hämta. En bolsjevik bryr sig inte en sekund över ett argt twitter eller en inlämnad motion. En bolsjevik bryr sig över ett insparkat käkben.

  • diskriminerad_svensk

    Det är självklart att vi inte ska ha ett samhälle där folk sparkar ned varandra. Ingen utom kriminella människor vill ha ett sådant samhälle. Men när politiker trampar ned folk med sina maktmetoder och förstör våra nationer så måste någon reagera på det sätt som de har möjlighet att reagera på. När alla demokratiska maktmedel är uttömda eftersom vissa politiska grupper tystas eller hånas öppet och blir svaret våld. Någon annan utväg finns knappast ur den gryta som kokat med locket på alldeles för länge. Våld ska aldrig försvaras eftersom våldsbenägna människor kan få för sig att det är rätt att använda våld. Men om någon är tvungen att använda våld, trots att det strider mot den egna övertygelsen, och använder våld för att försvara sig eller sin nation då är läget annorlunda. 

    • 1232233

      Jag tycker du sätter fokuset åt fel håll, varför förnedra kristna?
      Teatersälskapet får skylla sig själva.

  • Widukind

    GG är totala idioter i mina ögon. 

    Visst jag gillar inte heller sådana provokationer mot kristendomen då det sårar människor. Men kom igen liksom det är fortfarande bara teater som en stor stor del av befolkningen fullständigt skiter i. 
    Jag är dessvärre för yttrandefrihet även för de som inte delar mina åsikter. Därför kan jag inte ställa mig för ett sådant här angrepp.

  • Rauken

    För dem som vill ha ett samhälle där ordning och reda har förtur framför dumheter, ser det här som en positiv utveckling.

    En utveckling vi här oxå borde trakta efteri Sverige.
    Det skulle genast ha en efterlängtad och postiiv effekt på de allt osvenskare förorterna.

  • Elitemaster90

    Greker är inget annat än ortodoxa turkar men den här gången håller jag med dem, gayteatern är landsförräderi och man ska inte förolämpa sin egen kultur och religion som man gör i Sverige . Annars har grekerna bara sig själva o skylla på när det gäller situationen i hela landet.

  • niklasr

    Har svårt att döma dessa greker då de beter sig mer civiliserat än de muslimer som vänstern ursäktar med att de är kränkta när de mördar ambassadörer och oskyldiga på grund av en film gjord av muslimer.

    • http://www.facebook.com/people/Andreas-Larsson/601053391 Andreas Larsson

      Två fel gör inte ett rätt.

      • http://www.facebook.com/profile.php?id=100003446126416 Ulian Aliev

        men det som Gyllene gryning gjorde var helt fantastiskt bra gjort!  :)

  • Calaverra

    Älskar GG. Inget daltande, ingen kompromiss.

    • Baron_Skugga

      Man skall inte sparka den som ligger ned. Då sänker man sig till nybyggarnivå.

      • Odalmannen

        I princip har du rätt men jag gör gärna undantag för kulturmarxistiska journalister och politiker och andra folkets fiender.

      • Rauken

        De sparkarna är tyvärr nödvändiga i dagens samhälle.

        Förorterna i Sverige är rena skräckexemplen och goda bevis för att det är så – nybyggarnivå eller inte.
         

  • Elbolaget

    Journalister har länge kunnat verka genom den allmänna vidskepelsen att de skulle vara några slags ”observatörer”. De är de inte, utan de är operativa agenter för de särintressen som äger massmedia. Och de ska behandlas som sådana.

    Det har ju till och med kulturberikarna fattat, vilket de också visar när de jagar ut dem från sina ghetton runt om i Europa. 

    Denna perversa vidskepelse dyker även upp, förvånande nog, i systemkritiska kretsar de massa folk bölar om att medierna inte ”gör sitt jobb”. De gör exakt sitt jobb, och jobbet är att bevaka sina ägares intressen. De har de alltid gjort.

  • Svensksvenne

    Vem vill inte slå de värsta avskummen som finns i världen – journalister? 

    • http://www.facebook.com/WarHealz Danny Jansson

      Redan gjort det 2 gånger

      • Odalmannen

        Bra gjort! Jag hatar lögnaktiga anti-vita murvlar, det är den lägsta livsformen av alla, de är lägre stående än ren ohyra.

  • Infinitvm

    Lär er av dessa Hellener, de formar framtiden.

    http://www.alternativeright.com/main/blogs/euro-centric/the-gladiators/#disqus_thread

    Upp till kamp! :)

  • http://www.facebook.com/WarHealz Danny Jansson

    Att spöa på en bög är som att slå på en boxningssäck.. Inget motstånd :(

    • http://www.facebook.com/people/Linda-Karlsson/100003464352080 Linda Karlsson

      Gyllene Gryning spöade inga bögar, bara kulturmarxister som använder homosexuella som ett vapen mot vita, som kulturmarxisterna uppfattar som sin rasliga fiende.

      • http://www.facebook.com/profile.php?id=100003446126416 Ulian Aliev

        journalister, kulturmarxister och homosexuella sammarbertar för att nå det könslösa och nationslösa samhället

    • http://www.friatider.se/ Carl Lundström

       Kulturmarxisternas upplyftande av alla möjiga grupper handlar inte om att hjälpa dessa. Det handlar om att slå split mellan grupper som eljest inte hade ett skit emot varandra och sänka den sista gruppen, dvs ”majoritetsbefolkningen”. Det är tveksamt om någon större andel av de homosexuella är inne på att bekämpa oss andra så som k-marxisterna gör på alla plan. OBS att det är samma personer som bekämpar kärnkraft, försvar, kyrka, familj, nation etce etc

    • Widukind

      Är du efterbliven? 
      Snälla lägg ner sådant skitsnack nu tack.
      Det drar ner seriösa diskussioner och kommentarer i smutsen.

  • PekingNorroping

    Väldigt demokratiskt…

    • http://www.facebook.com/profile.php?id=100003446126416 Ulian Aliev

      man kan inte slåss mot ickedemokrater med hjälp av demokrati

      • PekingNorroping

        Om folk vill se på gay-Jesus så får är det väl deras ensak

        • http://www.facebook.com/profile.php?id=100003446126416 Ulian Aliev

          hbtq tillhör inte konservatismen. Jag läser Fria Tider för att de gått ut med att de är en konservativ tidning. Blir de hbtq-frälsta som avpixlat och aftonbladet, så slutar jag läsa dem med :)

          det är helt okej att reagera mot hbtq-propagandan, oavsett om den kränker jesus eller inte! Mina barn ska inte exponeras fö detta i massmedier eller på gatan! det ska jag se till!

          • PekingNorroping

            Det är ju bra att du tycker att folk ska få stryk för sina åsikter. Du är ju väldigt demokratisk hör jag.

            • http://www.facebook.com/profile.php?id=100003446126416 Ulian Aliev

              vilket är viktigast för dej:

              nationalism och konservatism

              eller demokrati?

              visst kan man få båda delarna så är det okej med demokrati, men inte ifall den ska bli kapad av massmedier som skriker högst för att de har tyngst finansiärer och kan sprida sin perversa version av ”frihet” till allmänheten

              sen kanske du även är medveten om att den dagen Sveriges befolkning består av 90% muslimer så kommer kanske de demokratiska besluten att bli andra än dem som du anser vara ”demokratiska”…

              http://www.youtube.com/watch?v=yxKnGY5sIXE&feature=plcp

              • PekingNorroping

                Men låter man tokiga islamister, sionister m.m säga sina tokigheter så kanske folk blir skrämda 

                • http://www.facebook.com/profile.php?id=100003446126416 Ulian Aliev

                   ”folk”???  och om de redan tillhör majoriteten då?

          • PekingNorroping

            Men om folk vill leva i ett homosexuellt förhållande är det väl deras egna ensak och inte våran?

            • http://www.facebook.com/profile.php?id=100003446126416 Ulian Aliev

              men ifall de tror att de är homosexuella för att de har hjärntvättats sen barndomen med att bejaka och prova sånt då?  med diverse ”sex på kartan” osv?

              jag tror du lever i en nutida lögn…

              • PekingNorroping

                Homosexualitet var förbjudet på medeltiden men den fanns ju ändå

                • http://www.facebook.com/profile.php?id=100003446126416 Ulian Aliev

                  incest var förbjudet på medeltiden med det fanns ändå

                • PekingNorroping

                  Det är en jävla skillnad mellan incest och homosexualitet 

                • http://www.facebook.com/profile.php?id=100003446126416 Ulian Aliev

                   det är även skillnad mellan spya och bajs

                  men inget av det vill jag se eller höra talas om medan jag äter

                • PekingNorroping

                  Folk som säger att de hatar sånt brukar ofta va det själva

                • http://www.facebook.com/profile.php?id=100003446126416 Ulian Aliev

                   ”Folk som säger att de hatar sånt brukar ofta va det själva”

                  okej! om jag skulle vara bajsgosse själv, fast ÄNDÅ stå upp mot denna avart – då skulle det göra mig ÄNNU mer principfast och stark! 

                  då betyder det ju isåfall att jag inte bara går emot andras utsvävningar utan mina egna med! :)  

              • Jokern_83

                Börjar bli lite tröttsamt med ditt eviga gnäll om att homosexuella har hjärntvättats…

                Du får nog ta och lära dig att acceptera homosexuella.

                Och sedan när du gör liknelser till incest är du löjlig.

                Homosexuella, majoriteten av dem finner att sex skall ske mellan två människor som är både laglig i ålder och som gett sin medgivande till att sex.

                Varför skrämmer homosexuella dig så mkt?
                Skillnad mellan spy och bajs är att den ena kommer från munnen och den andra från rumpan och åter igen så kan jag meddela dig om att rumpsex är numera väldigt vanligt bland heterosexuella…så ditt problem med homosexuella beror på vad?
                Att dem väljer att leva med en av samma kön eller för att dem har sex med en person som har samma kön?

                • http://www.facebook.com/profile.php?id=100003446126416 Ulian Aliev

                  nix! kommer inte att acceptera homosexuella! :)

                  min enda motivering är att det är en livsstil som går emot principen om kärnfamiljen och konservatismen!

                  Jag har ingen skyldighet att ange ”demokratiska skäl” eller nåt linande.

                  Jag vill ha bort hbtq från media, gatan och alla andra kulturyttringar helt enkelt.

                  Mina motiveringar är inte förankrade i moderna ideal eller idéer.. Det verkar du ha missat, därav din meningslösa ordsvada av klyshor.

                  Jag är en tvättäkta homofob! :)

                • Jokern_83

                  Så om vi vet att det funnits homosexuella hela våran livstid….vad är det då som säger att det är ngt som är fel. 

                  Vi vet att kristendomgjort många saker till ngt som är fel men sedan ändrat sig.  

                  Vem är det som säger att kärnfamiljen är den enda rätta när familjerna ser ut som dem gör redan nu…?

                  Jag menar hur många styvmammor och pluspappa och allt vad det nu är finns det inte när det är ngt i skolan?

                • Jokern_83

                  Känns det aldrig lite som om du lever i det förgångna?

                  Vill du inte utvecklas?Det du verkar vilja gå tillbaka till var när kvinnan var hemma vid spisen och födde barn och mannen var den enda som hade talan.

                  Jag är inte lika extrem som du helt enkelt då..

                  För jag vill utvecklas och tror inte på att leva på ngt gammalt sätt

                • http://www.facebook.com/profile.php?id=100003446126416 Ulian Aliev

                   ”Känns det aldrig lite som om du lever i det förgångna?”
                  _____

                  äntligen verkar du ha förstått vad Konservatism innebär! :)

                  svar: JA!

                  nutiden är det förgångna! allt hänger ihop!

                • Jokern_83

                  Exakt var det som du tyckte var så bra tidigare? Kan du inte berätta, vore intressant att veta

            • Elbolaget

              Visst, men enskilda homos som utövar sina aktiviteter privat är en sak. Massiv statligt finansierad HBTQ-propaganda, terror i skolor, triumfmarscher i form av Pridefestivaler och allt det andra är något radikalt annat. 

              Liberaler säger att religion ska vara en privatsak, men inte sexualitet? Du ser väl hur perverst det är?

              • Jokern_83

                Jag tycker att du bör lära dig skillnaden på dem homosexuella som springer på pride och andra homosexuella.

                Nyheterna som skall sändas därifrån filmar bara dem extrema..

                Majoriteten vill inte klä sig i läder med rumpan bar.

                Sj närvarar jag inte på priden pga att jag anser att idioter som springer nakna m.m. förstör mer för hbt än vad ngn annan kan göra.

                • http://www.facebook.com/profile.php?id=100003446126416 Ulian Aliev

                   fast det var ju inte de sexuella fantasierna i sig som han angrep!  det var att PROPAGERA för dem offentligt samt att påverka barnen att börja prova sånt, osv

                • Jokern_83

                  Det jag undrar, seriöst nu. Tror du att ngn vill prova att ha sex med en av samma kön bara för att det är ngn som propagerarför det?

        • http://www.facebook.com/people/Linda-Karlsson/100003464352080 Linda Karlsson

           Och hur hade det sett ut om om det var en pjäs där mohammed var homosexuell?

          • PekingNorroping

            Den pjäsen skulle inte jag vilja missa vilken humor det skulle bli

      • Bjarne Höglund

         Det går alldeles utmärkt så länge du har majoritet. Men annars är det kört! ;)

        • http://www.facebook.com/profile.php?id=100003446126416 Ulian Aliev

          nej det går inte alls eftersom demokrati inte är nåt universellt!   MAKT är däremot det!  Och historiskt sett så har alltid olika stammar krigat mot varandra genom metoder som utpressning, lögner eller blankt stål!

          hur kan du med hjälp av demokrati stoppa nån som stänger av strömförsörjningen från hela stan, med hjälp av hackers? eller häller ut giftigt avfall i grundvattnet?

          ska du övertala dem om att ni är fler som inte vill ha giftet där?

          demokrati är inte alls självklart det bästa sorts system som finns!  Sen kan folk bli hur upprörda dom vill, men så är det.

          varje tid kräver sina egnna lösningar..

          • Bjarne Höglund

             Jag säger inte att jag är emot vad du säger. Den starkes rätt gäller och kommer alltid att gälla, där är vi eniga.

            Så länge du har en demokratisk majoritet bakom dig så har du också den motsvarande makten även i en demokrati. Men i övrigt så är det kört i en demokrati. Så länge du inte tar makten ändå. Fast då är vi ju redan utanför ramarna på det vi diskuterade från början. Nämligen en demokratis förmåga att bekämpa ickedemokrater.

            • http://www.facebook.com/profile.php?id=100003446126416 Ulian Aliev

              Jag är inte demokrat. Jag är konsvervativ! 
              För att uppnå konservatism så vill jag gärna att vi ska använda alla metoder som kan vara framgångsrika för att nå målet!

              Det kan vara demokrati, det kan vara absolut monarki, det kan vara lokala hövdingar, osv osv…

    • MartinA

      Jo, din ironi är helt befogad. Detta är inte ivrare av den liberala demokratin och rättsstaten. Men betänk hur den liberala demokratin och rättstaten raserats av just den här sortens kulturmarxister? Spelet är slut. Det västerländska samhället har kommit till vägs ände. Vad kommer i dess ställe? Ingen vet.

      • http://www.facebook.com/profile.php?id=100003446126416 Ulian Aliev

        En klassisk fasciststat vore väldigt bra. Det kan faktiskt komma!  

        • http://www.facebook.com/people/Linda-Karlsson/100003464352080 Linda Karlsson

           Fascism har vi redan. Den grenen av fascism vi har nu kallas mångkultur.

          • http://www.facebook.com/profile.php?id=100003446126416 Ulian Aliev

            att kalla det för fascism är ju en förolämpning mot den goda ideologin Fascism!

  • Sven Olsen – (argdansk)

    Religiösa fanatiker är världens värsta fanatiker.

    Samtidigt kan man inte låta bli att flina över att det var vänstermuppar som fick på nöten – det skulle de även behöva här – och ofta, tills de lär sig.

    • http://www.facebook.com/profile.php?id=100003446126416 Ulian Aliev

      skulle inte kalla dem religiösa fanatiker. De är bara förbannade för att deras eget lands religion respekteras mindre än utländska religioner.

      • Sven Olsen – (argdansk)

        Nej men det gjorde jag väl inte heller? Jag konstaterade bara att religiösa fanatiker är ……..

        Kanske jag som uttryckte mig otydligt – sorry!

        GG är ju nationalister, alltså grekvänliga! Såna som är villiga och redo att slåss för sin nation och dens integritet.

  • Lasselito

    Gyllene gryning är inte ett dugg bättre än islamisterna.

    • http://www.facebook.com/profile.php?id=100003446126416 Ulian Aliev

      Tydligen är de ju bättre på att fördriva hbtq-slöddret i alla fall! :)

      Detta ska de ha en guldstjärna för!

    • Bjarne Höglund

       Som att välja mellan nationalistisk fascistisk pest / Islamistisk kolera eller kulturmarxistiska blodsugande parasiter…
      Tja det är ett svårt val!

      • http://www.facebook.com/profile.php?id=100003446126416 Ulian Aliev

        vad är det för fel med nationalism och fascism????????

        • Bjarne Höglund

           Jag har inget emot nationalism, jag är stolt svensk. Fascism är däremot inget jag vurmar för. Helt enkelt för att det är en styrelseform med godtycke om vad som är bra för staten, men utan hänsyn till mina individuella rättigheter. Detta kan ju tidvis sammanfalla, men det finns inget som garanterar mina rättigheter långsiktigt.

          • http://www.facebook.com/profile.php?id=100003446126416 Ulian Aliev

            en nation kan aldrig hållas ihop och förbli stark ifall ”individens rättigheter” är underordnade nationens principer och värderingar.

            däremot så bör äganderätten utökas så individerna kan konkurrera och bli starka! på detta sätt växer en nation och blir starkare – inte genom statligt ägande och bidrag etc!

            men däremot så borde IDEOLOGISKA bitar vara fascistiskt styrda anser jag – tex så kan man slå fast att:

            ”i detta land är vi monogama, endast kärnfamiljer skall uppmuntras och barn ska inte exponeras för hbtq-influenser”

            sen låter man allt annat vara helt fritt!  – ät vad du vill! sup vad du vill!  bygg hur många friggebodar du vill och ha sex med vem du vill” etc etc

            • Bjarne Höglund

               Jag håller med dig om att äganderätten och individens rättigheter måste stärkas och värnas. Däri ligger även rättigheten att beväpna mig för att kunna skydda mig själv min familj och mina rättigheter!

              Definitionen av fascism är dock vad som är bäst för staten oavsett vad som krävs. Detta kan alltid förändras på många obehagliga sätt beroende på vem som har den tolkningsrätten. Jag föredrar en minimal stat.

            • http://www.facebook.com/people/Linda-Karlsson/100003464352080 Linda Karlsson

               Idag utgörs kampen av oss nationalister mot mångkulturell nazism. Mångkulturell är en rasistiska ras ideologisk konstruktion vars enda mål är folkmord.

              Mångkultur är vår tids nazism och måste behandlas därefter.

              Vi är inte rasisterna, fascisterna eller nazisterna. Alla dessa termer passar perfekt på fienden.

              De vill ha avskaffa demokratin och införa EU diktatur.

              De vill avskaffa yttrande och åsiktsfriheten och införa mångkultur.

              De är rasister som inför ras-lagar som diskriminerar efter ursprung.

              De kämpar för folkmord via befolkningsutbyte med mass-invandring.

    • http://www.facebook.com/people/Linda-Karlsson/100003464352080 Linda Karlsson

      Grekerna som blir skyddad mot islamisterna av Gyllene gryning håller nog inte med.

  • http://deulf.wordpress.com/ deulf

    Sådana där tillställningar är enbart till för att sprida kulturmarxism, inklusive homosexualism. Får homosexlobbyn fotfäste då kommer snabbt även mångkulturalism, massinvandring och utrotning av européer som ett brev på posten. USA presenterade i år statistik som visar att homosexuella är de som rasblandar mest.

  • hollandska

    Tuffa killar i GG. Önskar vi hade såna här.

    • Bjarne Höglund

       De är vanliga greker som fått nog. När ska vanliga svenskar få nog?? När ska du få nog??

      • Sven Olsen – (argdansk)

        Dansk – men jag fick nog för flera år sen

        Flera?

    • http://www.facebook.com/profile.php?id=100004127804636 Franz Lilja

       Att sålla sig till aporna som låter sig hetsas av något så oskyldigt som Vilks är
      ju bara efterblivet, men visst södra Europa är inte bara geografiskt
      närmare mellanöstern utan mentalt med tyvärr. ”Tuffa killar” låter som
      någon som knappt vågar hänga vid korvmojjen har skrivit det :) på med cykelhjälmen nu…

      • http://www.facebook.com/profile.php?id=100003446126416 Ulian Aliev

        det är inget fel i att med manlig våldsamhet fördriva dem som hånar din livsstil och tro! 

        jo – ifall du tror på en religion som är utländsk samt vill pracka på denna tro på andra!

        MEN ifall det är din privata religion som du tror på, helt enkelt för att du vill leva ditt liv efter konservativa ideal, och då massmedia hånar din religion, som funnits i ditt land och din släkt i tusen år eller mer – då är det HELT OKEJ att vara våldsam och driva bort hbtq-slöddret!

        bara för att folk i mellanöstern dricker vatten så betyder det ju inte att vi här i norr ska sluta dricka vatten bara för det?

        halshuggningar och religionstvång – NEJ
        kristendoms-hån och hbtq-propaganda – ocks NEJ!

        • Jokern_83

          Men skärp dig.

          Sverige är inte ett kristet land längre.

          Och att du inte inser det är skrämmande.

          Och nej det handlar inte om muslimerna och att dem kommer hit utan det handlar om att människor inte har tid eller lust att t.ex. närvara i kyrkan så därför blir religion bland kristna i detta land privatreligion.

          Skillnad.

          Jag  tycker att imed att du sj hävdar att du inte är svensk inte direkt skall tala om vad och hur vi skall göra med hbt…här i Sverige

          • http://www.facebook.com/profile.php?id=100003446126416 Ulian Aliev

            du verkar vara modern av dig och sträva efter moderna ideal, det är därför vi aldrig kan förstå varandra.

            för dig är demokrati slutmålet – för mej är europeisk nationalism och konservatism slutmålet – och demokrati KAN vara okej som alternativ för att uppnå detta slutmål – men det kan lika gärna vara nån annan form av styre också, som tex totalitär monarki a´la Gustav Wasa !

    • Sven Olsen – (argdansk)

      Det är bara det att även de är fanatiker och religiösa fanatiker är de farligaste som finns.

      • http://www.facebook.com/profile.php?id=100003446126416 Ulian Aliev

        nej, inte ifall det går hand i hand med nationalism och målet är att medborgarnas religion ska respekteras, eftersom folk tror frivilligt på sin religion

      • http://www.facebook.com/people/Linda-Karlsson/100003464352080 Linda Karlsson

        Att reagera när du blir angripen är inget fanatiskt. Att inte försvara sig mot aggression är det farligaste som finns.

    • Odalmannen

      Det är där alla nationalistiska kvinnor har en så viktig uppgift i livet att fostra pojkarna till att bli riktiga män som inte någonsin tvekar att stå upp helhjärtat i försvaret för familj, folk och fosterland till varje pris. Även flickorna måste fostras till att bli starka kvinnor som förstärker den svenska folkstammen med extra många vita barn så att vårt ädla germanska folk kan leva vidare även i framtiden.

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=1142179972 Ali El Kuffar

    Detta är stor humor! Gyllene Gryning kommer att jaga kulturmarxisterna ur Grekland – Allahu Akbar!

    • http://www.facebook.com/WarHealz Danny Jansson

      Tycker att du som muslim kan lämna sverige

      • http://www.facebook.com/profile.php?id=1142179972 Ali El Kuffar

        Google är din vän du obildade hund. Slå upp ordet Kuffar.

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100003446126416 Ulian Aliev

    ”Journalisten, som Guardian kallar ”Manolis V”, skrev på Twitter att han skrek ”De misshandlar mig, tänker ni inte göra något?” ett par meter från en polis som svarade med att vända ryggen mot honom.”
    ________________________________________

    Vad underbart att läsa detta! :)  
    Synd att det inte var i Stockholm! *drömmer*  ;)

    • Sven Olsen – (argdansk)

      Två själar (minst) och én tanke!

    • Odalmannen

      Grekland i dag, hela Europa i morgon.  :-)

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100003446126416 Ulian Aliev

    snyft!  :)

  • Kung Kurridutt

    Nog är nog!

  • Kronolog

    Grekerna gör skäl för att benämnas som kristna turkar.

    • http://www.facebook.com/profile.php?id=100003446126416 Ulian Aliev

      hbtq-folket borde skickas till Turkiet!!!! 

  • http://www.facebook.com/people/Linda-Karlsson/100003464352080 Linda Karlsson

    Hade det varit en teater som framställde Mohammed som homosexuell skulle vänstern varit där och slagit ner folk. Detta skulle kallas i mångkulturella media ”Anti-fasciter slog till mot islamfober”

    • Wladman

      Mycket, mycket intressant tanke.

  • Sunnil

    Stort tack till alla som reagerar på förfallet.

  • http://twitter.com/Charlie_Lindh SD-trollet

    ”Reagera dynamiskt.”

    Vilken formulering.

    • Sven Olsen – (argdansk)

      Det betyder att man skall slå riktigt hårt!

    • sweandr

      Har aldrig haft ett bredare leende än när jag läste det där.

  • diskriminerad_svensk

    Grekland åt grekerna.

    • hollandska

      Och Sverige åt Svenskarna.

      • Sven Olsen – (argdansk)

        Utan minsta diskussion! Så skall det vara och kommer det att bli

        Come Hell or High Water!

        Or Not!

        • http://www.facebook.com/profile.php?id=100003446126416 Ulian Aliev

           det där lät som anglosaxiska slagord :)

          • Sven Olsen – (argdansk)

            Vårt kamprop i min rekryttid var: ”Odorono – hår på …n, framåt pojkar!”
            Visst låter det bättre och mera stridslystet än ”Hurraaaah!”??

            Nu vet jag ju inte hur gammal du är, men Odorono var en deo-rollon

            ;o)

            • sweandr

              Kamprop????????? Är inte det rasistiskt????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

            • http://www.facebook.com/profile.php?id=100003446126416 Ulian Aliev

              har gjort militärtjänsten i Ryssland, så dessa kampord är nog rätt körda att få mej att minnas haha :)

              för oss var det mest ”SLAVA ROSSI” som gällde, dvs ”ära över Ryssland”

Ge ett bidrag

Fria Tider tar inte emot skattemedel. Därför är vi helt beroende av stöd från våra läsare. Tack för din hjälp!


Donera med bank
Annons
Kultur
Foto: Kurt Löwenstein/Educational Center International Team

Erotik utan kön. Hur är det tänkt att gå till, undrar Paul Gottfried.

Fler nyheter
Bana Bisrat från Megafonen talar på en demonstration i mars i år. Foto: Wikimedia Commons

Så är Rädda Barnen inblandade i Husbykravallerna. Samarbetar med Megafonen.


Philippe Giboulot/CC-BY-NC

Skulle spöa svensk ”gubbjävel” – fick ofrivillig gratislektion i karate istället. Ung invandrare angrep 64−åring med svart bälte.


HOTAS: Flera traditionella köksväxter och blommor hotar att försvinna när EU kräver att endast certifierade och industriellt framställda fröer ska få odlas i Europa i framtiden. Foto: Vidya365/CC-BY

Snart förbjudet att odla sin egen mat. Förbjudet ta sticklingar, fröer, sätta potatis.


Över denna tomt går gamla Göta landsväg, här ska en 2 800 kvadratmeter stor moské byggas. Foto: Fria Tider

Här red Gustav Vasa eriksgata – nu byggs jättemoské på platsen. Vill ha böneutrop från 28 meter hög dubbelminaret.


HÄKTAD: Denne 28-årige man har delvis erkänt att han mördade Jonna Rask. Foto: Privat

Mordet i Oslo: Här är de häktade ”svenskarna”. Svenska Jonna Rask, 26, mördades i en lägenhet i Oslo.

Efterlysningar

Här visas efterlysningar av personer i Sverige och internationellt. Du hittar fler efterlysningar i vår avdelning Blåljus

EFTERLYSTA. Foto: Polisen

Inlagd 16 maj 2013
Misshandlade och rånade kvinna – fastnade på bild

Läs mer

EFTERLYST. Waseem Al-Jubouri, 22. Foto: Polisen

Inlagd 15 maj 2013
Efterlyst för synnerligen grov misshandel

Läs mer

Mannen på bilden är efterlyst misstänkt för stöld av två vattenskotrar. Foto: John Lundholm

Inlagd 12 maj 2013
Här försvinner tjuvarna efter fräck stöld av vattenskotrar

Läs mer

 

Inlagd 8 maj 2013
Han jagas för danskt tonårsmord

Läs mer

KLANTIGT. De båda afghanska rånarna tog flera bilder av sig själva efter rånet.

Inlagd 5 apr 2013
Klantiga rånare skickade bilder på sig själva till offret

Läs mer

"HEMMA" IGEN: Jonis Mahmood, 18, greps för mord i Thailand. Nu trots iraniern, som har svenskt medborgarskap, befinna sig i Sverige igen.

Inlagd 31 mar 2013
Mordmisstänkt tros ha flytt till Sverige

Läs mer

Senaste nyhetsbilder

Här visas de senaste bilderna från våra bildleverantörer. Du länkas direkt till fotografens webbplats.

Vetenskap
Honungsbi. Foto: Flickr/Ryan Wick

Dresserade honungsbin letar landminor i Kroatien. Små bevingade insekter ska i framtiden rädda liv.


 

Svenskarna minst rasistiska folket. Färre än fem procent vill helst bo etniskt homogent.


SMARTARE ÄN VI? Hötorgshandel i Stockholm sent 1800-tal. Foto: Stockholms stadsmuseum

Forskarlarm: Vi blir dummare och dummare. Lägre medelintelligens idag än på 1880‐talet.


Visa fler vetenskapsnyheter

Senaste nyttHeta ämnen
Tipsa redaktionen

Detta ärende gäller (obligatoriskt)

Ange en e-postadress (obligatoriskt)

Ämne (obligatoriskt)

Meddelande och/eller länk (obligatoriskt)

Bifoga fil (frivilligt)

Spamkontroll: (svara på frågan)
Vad heter Sveriges huvudstad? 

Senaste kommentarer
Gilla oss på Facebook
Annons