Polisen

Polisen

Här stampar gänget ihjäl Joakim, 22

Publicerat den 3 oktober 2012 kl 08:59

STOCKHOLM. Joakim Karlsson, 22, knivhöggs och misshandlades till döds i centrala Vallentuna den 21 september. Nu släpper polisen bilder och vädjar om tips för att kunna lagföra mördarna.

Gilla artikeln på Facebook

Dela/Skriv ut

Tipsa polisen

Var du i Vallentuna runt midnatt fredagen den 21 september? Har du hört eller sett något som kan ha med mordet att göra? Kontakta polisen på telefon 114 14.

Det var strax före midnatt fredagen den 21 september som polisen hittade Joakim liggandes livlös i Vallentuna. Han fördes till sjukhus men hans liv gick inte att rädda och isöndags avled han av sina skador.

En övervakningsfilm från platsen, som kommer att sändas i TV3:s ”Efterlyst” ikväll, visar tydligt hur tre gärningsmän deltar i misshandeln där de först hugger ned Joakim med kniv och därefter ­stampar på hans huvud.

Polisen väljer nu att visa filmen i hopp om att någon som känner igen gärningsmännen eller vet något om dödsmisshandeln ska höra av sig, skriver Aftonbladet. Tidningen väljer samtidigt att publicera några fullständigt värdelösa klipp ur filmen där det inte går att identifiera de misstänkta gärningsmännen.

Staffan Lidholm vid Roslagspolisen säger till Fria Tider att misshandeln har fångats på två övervakningskameror. Enligt honom kommer båda filmerna att sändas på TV3:s ”Efterlyst” ikväll.

Fria Tider kommer att publicera bättre bilder på gärningsmännen när de släpps.

Aftonbladet har publicerat:

Klicka för större bild

Foto: Polisen 

Klicka för större bild

Foto: Polisen 

Klicka för större bild

Foto: Polisen  

Efterhandsmodererat: Fria Tider ansvarar ej för innehållet nedan

Regler: Håll god ton. Förtal, hotelser, publicering av personuppgifter, vulgära inlägg och irrelevanta utläggningar om folkgrupper som inte uppenbart har med artikeln att göra plockas bort och kan leda till blockering. Inlägg får gärna vara kontroversiella men håll dig till ämnet och följ svensk lag.

Twingly bloggsök link:http://www.friatider.se/har-stampar-ganget-ihjal-joakim-22 Bloggar om denna artikel
  • HoloCaustFraud

    Ni har EJ rätt till självskydd ! Ni ska ringa polisen som kommer och räddar er.  Hade killen haft en pistol och använt den hade han fått tio år. Jag som ni andra läsare har ju fått utbildning i att vapen dödar, ja ni vet ju själva att ni skjutit era vänner, föräldrar om ni haft en pistol. Det har media lärt oss. Vapen dödar. Idag har kriminella vapen, samt regim-polisen, inga andra då vi ej har rätt till den typen av självskydd. Det hade man inte heller i Sovjet eller andra diktaturer.

  • ELenaSundstromskansson

    Vilka jä.la svin dödsstraff bör införas igen.

  • http://www.facebook.com/adam.englund.18 Adam Englund

    Förlåt… men 90% av alla kommentarer är ju helt efterblivna här. Det är ju äkta ”ariska krigare” som dödade Joakim, grabbar som skriker sieg heil på bussar och sådant. Sedan hade det inget politiskt eller rasligt motiv antagligen utan det var bara några white trash som dessutom sysslande med droger.

  • Mahonian

    Vet inte om det stämmer det du skriver Carl-Heinz? Men vi får väl veta endera dagen?
    F.ö. så tycker jag att man kan tänka sig för innan man slänger ur sig vad som helst. Det känns mer seriöst att läsa då, än att ofta känna som att den som skriver har dåligt ordförråd! Själv skulle jag egentligen ha skrivit taskigt ordförråd, men skrev dåligt för att belysa att man kan bli förstådd
    ändå! (taskigt var ju faktiskt ett ”fult” ord när jag växte upp :)
    Jag håller ju verkligen med i det allra mesta som skrivs, men det ser bättre ut om man kan skriva med lite ”finkänsla”!

  • http://www.facebook.com/carlheinz.vonsilfverhjelm Carl-Heinz Von Silfverhjelm

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15696907.ab jävla nassar sparka ner sina egna…

  • http://motkraft.net/ christianvalues

    Ju mer det hetsas om krig mot rasfrämlingar/muslimer och kulturvänster/rödingar, desto fler kommer ta det på allvar och döda människor. Fria Tider är en stor del av detta. Läs igenom kommentarerna innan det kom fram vem som gjort det, och tänk efter

    • http://www.friatider.se Fria Tider Redaktion

      Vi har aldrig hetsat om ”krig mot rasfrämlingar/muslimer och kulturvänster/rödingar” på den här sajten. Motkraft däremot…

    • Airscape

       Ja… det är mycket möjligt, även om det intressanta är hur stor effekt hetsandet har. Marginell, liten, hyfsad, stor, jättestor?

       Det är hur som helst ett tecken på att mångkultur är något icke eftersträvansvärt. Det måste du också hålla med om, eller?

  • Bardval

    Bra jobbat nassesvin

    • kultainen

      Var läste du att de är nassar?

  • Patrick-Julian Fonell

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15696907.ab
    Någon som är lite insatt kanske?
    Så många människor finns det faktiskt inte som öppet stödjer Svenska Motståndsrörelsen och delar ut flygblad så någon lär ju känna dessa gossar och bekräfta/dementera.

  • TattooedFuck

    skickar en länk http://www.expressen.se/nyheter/tre-misstanks-for-mordet-pa-joakim-22/

    detta måste vara propaganda 

  • ELenaSundstromskansson

    Charles Bronson we miss you !

  • urled

    Reinfeldt, Joakim kanske hade fel åsikter så han får väl räkna med att få huvudet sönder mosat eller hur va det du sa

    • flinta

       Va? Måste va nått som jag missat!!

      • urled

        Är man SD så har man fel åsikter och då får man räkna med att åka på stryk som ex Issa Issa i göteborg som fick måtta flera knivhugg men som hade otrolig tur och överlevde.

        En förklaring ang statsministerns uttalande kanske? 

        • flinta

          Ok! Där fick jag förklaringen . Tack!

          Den 28 oktober 2012 13:59 skrev Disqus :

  • SomEttGem

    Att jämföra med Aftonbladets publicering av (vissa) sökta våldtäktsmän

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14519533.ab

  • SomEttGem

    Med Kortedala i färskt minne så riskerar dessa gärningsmän flera timmars dialog med en psykolog som straff.

    • Mikael Hirviniemi

      Fast dom här är etniska svenskar så dom lär nog få kännbara straff…tänk på att dessa inte ska rädda välfärden som ”mågrabbarna” i Kortedala ska göra.

  • fransolsson98

    Jordens värsta avskum alla dessa våldsmän

  • http://profile.yahoo.com/PE7ZFH6VMZVYGENSYAYKC3BD54 Blot Sven

    Den Ullenhagska entrprenörskåren är i farten igen!

  • Anonym

    Kling och Klang har ingen aaaaaaning om vem det är. ”Lagföras”.. haha vilket skämt. Lite ungdomsvård och träff med socbattikkärring vars bröst hänger vid knäna.

    • Mahonian

      Hahahaha……måste ju skratta åt din beskrivning soc.kärring :)
      Det är väl tur att man får skratta ibland!
      Men det som händer i Sverige är verkligen ingenting att skratta åt,
      det är nästan så man gråter ibland! Faktiskt!

  • Anonym

    Undrar hur det går. Hoppas Kling o Klang inte ligger på latsidan.

  • Anonym

    Vilket samhälle vi har skapat!

  • Anonym

    Joakim Karlsson, 22 var tydligvis ikke verd noe som helst i følge den svenske satanistiske regjeringen, hvem vill hevne han ?

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100003446126416 Ulian Aliev

    äh!  han var väl säkert bara en ”vit heterosexuell man”?

    då är det väl inget att pjåska eller snyfta för!  Eller hur gammelmedia?

  • Anonym

    Var, hur vet man att det är invandrare som gjort det. Döm inte någon förrän ni är 100% säkra på nationalitet. 

    • Anonym

      Hört talas om statistik? Sannolikheter?
      Vad skulle du gissa om du var tvungen att riskera en månadslön?

      ”Anders Svensson” eller ”Abdullah Mohammad”?

      • Anonym

        Förvisso, men jag hade ändå väntat……………………….

    • Anonym

      jag ger dig 10000 kronor om det visar sig att det inte är invandrare som gjort dådet, jag lovar.

      • Bardval

         Är det försent att anta vadet?

        • http://www.svenskarnasparti.se/ Lumik 74

           Jag vet att ni rödingar försöker att ta varje
          halvmesyr som en seger, då det mesta i dagsläget
          går emot er. Men avvakta åtminstone tills förundersökningen är klar innan ni börjar gotta
          er. Annars riskerar ni stå där med byxorna nere
          om den läggs ned. Ett tips från coachen.

          • Bardval

            För Micke Skillt har ”vouchat” för grabbarna eller?

    • Anonym

      Jag vet. Är själv rätt duktig på att döma i förhand. Anledningen är att man går på statistiken. Se bara på Efterlyst, eller rättare sagt invandrarnytt.

      • Anonym

        Om man bara ska gå efter sannolikheten när en kvinna dödas så är det alltid hennes man/sambo/ex som är gärningsmannen.

        • http://www.facebook.com/profile.php?id=100003446126416 Ulian Aliev

          och när man går efter statistiken så är det nästan bara män som dödas!  Mycket fler män än kvinnor dör av både mord, dråp och självmord!

          tror du mig inte så har jag en väldigt bra källa som är lätt att kolla upp:

          - bårhuset!

          kvinnorna där utgörs mest av gamlingar som självdött!  männen är betydligt oftare både mördade eller förolyckade.

          vågar du inte ringa bårhuset så föreslår jag att läsa statistik som finns på det!

          men bårhuset är ju den säkraste källan! knappt några kvinnor alls blir mördade, om man jämför med antalet mördade män och unga killar

          • Anonym

            Det betvivlar jag inte. Killar/ män utsätter sig för mer faror, kvinnor är försiktigare.

            • http://www.svenskarnasparti.se/ Hisingsbo

              Ja, för vi får OFTA gå in och försvara kvinnorna som hamnat i situationen pga de inte kan låta bli att ta en VERBAL konflikt utan att yttra sig, vilket ofta leder till kroppsskador för männen!
               

            • xbenedictx

              Kvinnor lägger sig på magen eller ställer sig på alla fyra och visar upp baken, och säger med kroppsspråket att mannen/männen inte skall skada/döda henne, utan istället ha sex med henne och därefter låta henne gå.

    • Anonym

      Var, hur vet man att det är invandrare som gjort det

      Vad brukar det vara?

    • http://www.facebook.com/WarHealz Danny Jansson

      Garanterar dig att det är invandrare som gjorde det.

      Det är V-tuna förfan.
      Och dessutom så har jag pratat med en polare som bor där, och han säger att det är invandrare som gjort det och han har även sagt till polisen vad dom heter. och dom är INTE svenska

      • C-G Lundell

        Hmmm dina garantier är inte särskilt nyanserade..? Eller? Din polare verkar ju också ha koll på saker och ting..?

        • http://www.svenskarnasparti.se/ Lumik 74

           Det stinker så kallad ”extremvänster” lång
          väg.

          • C-G Lundell

            Då föreslår jag att du stänger munnen för din näsa verkar vara alldeles för nära din mun!

            • http://www.svenskarnasparti.se/ Lumik 74

              Och jag föreslår att du drar åt helvete…

      • Bardval

        Och så var det ett gäng renrasiga arier.

        • http://www.svenskarnasparti.se/ Lumik 74

           Ja ombyte förnöjer heter det ju.
          Det är ju inte speciellt ofta som
          det händer att svenskar gör något sådant.
          Så ni svenskhatare måste ju ta varje
          fåtaligt tillfälle som ni får och hugga på det…

          • Bardval

            Mangs, Ausonius, Hampus Hellekant etc etc. Det är trams att påstå att alla mord begås av icke-svenskar.

      • pusur1975

         Varför ljög din polare för dig?

  • Anonym

    De vill utrota svenskarna, en i taget. Eftersom ingen döms, ingen utvisas, och massinvandringen fortsätter så kommer de att lyckas.  

  • Anonym

    Var det tre invandrade tonårsgrabbar så blir det 100 timmars samhällstjänst.

    • Anonym

      så mycket? jag tror dem skyller på varandra och det inte går att vissa vem som gjort vad och dem går fria plus att dem får skadestånd för tiden i häkte. för i Sveriges sjuka rättssystem kan ju inte alla 3 dömas för mordet om det inte kan bevisas vem som gjort vad.

  • Anonym

    Jag är säker på att svensken kommer vakna. Dock är risken stor att det då kommer vara för sent. SD 2014.

    • Anonym

      Det kommer inte att vara för sent det kommer att bli ett jävla liv och hat, sen vette fan hur det går. hur som helst kan jag som positiv nyhet berätta att jag pratar mycket politik med kunder då jag kör taxi och folk har verkligen svängt det är många som kommer att rösta på SD 2014, folk har fått nog.

  • Anonym

    Jag har inte varit i Vallentuna sedan den tid då Roslagsbanans spår var i så dåligt skick att det lät som tågen skulle falla sönder. Trodde det var landets tryggaste förortskommun. Men det sa man nog om Landskrona, Eskilstuna och Borlänge också en gång i tiden. Att det var trygga och säkra orter för barn att växa upp i.

  • Anonym

    Det skulle kunna vara med flit Aftonslasket valde just de där bilderna.
    Nej, jag tänker inte på att man vill skydda förövarna nu, utan att man vill öka acceptansen för övervakningskameror.
    Ja, ta det för vad det är, en teori.

  • Anonym

    Hade det varit svenska GM så hade AB publicerat bilderna med glädje.

    • Bardval

      Hur förklarar du det nu då?

      • http://www.svenskarnasparti.se/ Lumik 74

         Det kommer komma, va så säker.
        Skulle det gå till domstol så kommer
        deras nunor pryda förstasidan på
        varenda tabloid i detta avlånga land
        tillsammans med Krigsrubriker om
        ”NAZISTMORDET”, och dom kommer
        att stämplas som skyldiga långt
        innan domen fallit. Samtidigt ges
        nyheten om en våldtagen svenska
        som kidnappas under pistolhot och
        gruppvåldtas av ett gäng blattar bara
        några notiser. Men vem bryr sig det
        var bara en ”svennehora”, eller hur?

        • gothbreed

          När man talar om trollen, så var det exakt en sådan rubrik som stod på Aftonbladets(Eller var det Expressens?) framsida igår, när jag stod i kassakön: ”Polisen misstäker Nazister dödade Joakim”,stod det.
          Finns det något belägg för detta?

        • Bardval

           Ja, det är verkligen synd om dem. Andra tongångar var det här innan det var känt att de var nassar. Dubbelmoralen kokar över.

  • Anonym

    Snart i ett gathörn nära dig. Dags att knivbeväpna sig.

    • Anonym

      Viktigare är att du håller dig i fysisk form, dels för att klara en konflikt. Men kanske ännu viktigare att för att hålla sig frisk när hela samhällsapparaten kollapsar. 

      • Anonym

        Det har du så rätt i.

      • Anonym

        Om inte annat så finns ingen sjukvård för oss svenskar som har alla papper i ordning, då man måste ha slängt alla handlingar för att få åtnjuta frukterna av välfärden som VI BETALT.

    • död åt anti-vita

      Bär inte på kniv om du inte är väldigt bra på att hantera den på rätt sätt i en farlig situation. Annars blir du lätt avväpnad och din egen kniv används mot dig själv!

  • http://pulse.yahoo.com/_MP6KICVC44WIX747TUG6KXLADQ Viktor Martin

    Välkommen till det mångkulturella Sverige!

  • Anonym

    Vad är det med dessa berikare?! Det verkar sitta i deras gener att misshandla, mörda, våldta och mörda.

    • Anonym

      Det är just det det gör, det sitter i generna. se bara på dessa idioters hemländer det är ju rena dårhusen.

    • Bardval

       Det ligger i den nationalistiska ideologin.

  • Anonym

    Hvordan kan svensker sitte stille og godta denne terror mot eget folk ? I Norge hadde det blitt ett helvete .

    • Anonym

      Men är det inte rätt många överfall i Oslo kring Sentralstasjonen och upp mot Grünerløkka osv? Och i närliggande stadsdelen Grønland har det även kommit upp krav om att frigöra området från Norge. Detta är ju inget som kommer upp i svensk gammelmedia i allmänhet, men det har ju stått en del i alternativa media. Förekommer stora protester nu som det inte rapporteras om utanför Norge?

      • Anonym

        Etter Brevik har alle gjemt seg.

  • Justice4all

    Stäng gränserna, släng ut de 95% som snyltar och börja ta hand om våra egna medborgare…..Rösta SD 2014!!!

    • Bardval

       Så att vi får ännu fler nazister dom mördar folk eller?

  • http://www.svenskarnasparti.se/ Lumik 74

    Jaha ännu en svensk får plikta med 
    sitt liv i det svenska ”multikultiparadiset”.

    • Bardval

       Kanske dags att förbjuda svenska nationalister så vi slipper fler mord…

      • http://www.svenskarnasparti.se/ Lumik 74

         Ja just det 4-5 mord/dråp som på något sätt varit kopplade till nationella på 20år ja det är ju jättemycket. Det är en piss i Nilen jämfört med blattarnas brottslighet riktad mot vanliga svenskar (En brottslighet som ni rödingar uppenbarligen inte har några problem alls med)

        Förhoppningsvis var det en svenskfientlig röding
        som fick bita i gruset i så fall var det inte mord
        utan utan sanering av ohyra.. Enda nackdelen
        med det är att detta ger era kompisar som sitter
        på varenda större tidningsredaktion i landet
        onödig propagandaammunition.

        Skulle det vara en vanlig svensk så är det
        en annan femma då är det en tragedi och jag
        hoppas då att SMR tar avstånd från dådet och ser
        till att tukta gärningsmännen när dessa kommer ut ur
        fängelset.

        • Bardval

          Den högerextrema miljön är synnerligen våldsam. Tur nog är rörelsens storlek en piss i nilen. Blattarnas brottslighet drabbar främst blattarna precis som mäns våld främst drabbar andra män. Sådana brott begås främst av social misär snarare än politisk övertygelse. Nu befinner sig väl förvisso SMR:arna på båda skalorna. Det är ett tragiskt mord. Men hyckleriet här är totalt.

          • http://www.svenskarnasparti.se/ Lumik 74

            Två mord på 13år är inte speciellt mycket.
            Jag kan räkna upp säkert ett dussin svenskar
            fallit offer bara den senaste femårsperioden.
            ”Sådana brott begås främst av social misär snarare än politisk övertygelse.” Så man gruppvåldtar för
            att man är fattig? Invandrarnas tillvaro i Sverige är rena lyxtillvaron jämfört med den i deras hemländer. Sverige hade förövrigt en betydligt värre misär för hundra år sedan och trots svält (under första världskriget) så var brottsligheten generellt låg.

            Men det är ju ondskefulla vita människor och
            det bästa dom kan göra är ju att dö så att dom kan
            lämna plats åt U-ländernas överskottsbefolkning. Först då har godhet tolerans och solidaritet segrat, ellerhur? Jävla ant-vita svin! Det mest tröttsamma
            med er (bortsett från att ni agerar etablissemangets eget SA), är erat jävla hyckleri där ni själva framställer er som små godhjärtade änglar samtidigt som ni hela tiden hugger på varje snedsteg som den så kallade ”extremhögern” gör. Sånt jävla skitsnack ALLA vet att huvuddelen av dom politiskt motiverade våldsbrotten dom senaste 10 åren
            är det ni själva som står för (Ofta i grupp 10 mot 1 beväpnade med knivar och tillhyggen). Att ni inte lyckats ha ihjäl någon än är rena tillfälligheter
            (eller inkompetens).

  • PETER NYMAN

    Tänk om det är C-nybyggare,då kommer PO stödd av MP att gå till attack då dom inte är dömnda.Om dessa rasistiska filmer får visas så kan det gå så illa som i Norge där media presenterar fantom bilder och av hävdar etnisetet och språk.Detta för att enligt MP rasistiska sätt varna barn för pedofiler som försöker locka in barn i fordon.En sådan utppekande rasism får inte förekomma i mångfaldens SVERIGE,6500våltäkter och pedofil övergrepp på barn måste vi kunna leva med utan att visa rasistiska och främlings fientliga tendenser hävdar PO och MP

  • Anonym

    Familien og venner av ofret må anmelde den svenske regjeringen for mord ! den svenske regjering er delaktig i dette mord ,da de har godtatt at disse mordere har fått kommet inn i landet.

    • Bardval

      Ja, det är dags att avskaffa nationaldagen och förbjuda svenska motståndsrörelsen.

      • http://www.svenskarnasparti.se/ Lumik 74

         Visst inget får förhindra utraderandet av det
        av det svenska folket och dess kultur från
        jordens yta. Svensken måste bli minoritet
        i sitt eget hemland, allt annat rasism!

        • Bardval

           Du menar sossarna? För det var ju de som instiftade nationaldagen.

  • Anonym

    Vendetta !

  • Anonym

    Eftersom jag är en stor varmhjärtad humanist som vill stå upp för alla människors lika värde anser jag att dessa stackars vilsna pojkar som angripit 22-åringen ska tagas väl om hand av samhället.
    De ska behandlas omsorgsfullt medelst inlåsning in i en isoleringscell de närmaste sex månaderna där de ska begrunda sitt brott i totalisolerad kontemplation. Därefter ska de genomgå en stor sinnesundresökning så att rätten kan bedöma om de ska låsas in i fängelse eller på ett mentalsjukus och i så fall sluten psykiatrisk vård med särskild utskrivningsprövning.
    Eftersom jag är övertygad om alla människors lika värde ska varken pursvenskar eller skötsamma invandrare riskera att råka ut för dessa våldsdyrkande slynglar igen och för att garantera det till 99 % ska de låsas in på livstids fängelse om de bedöms var mentalt tillräkneliga och är straffmyndiga, dvs över 15 år gamla.
    Som den varmhjärtade humanist jag är eller i alla fall anstränger mig för att vara anser jag att om detta rör sig om invandrarkillar som ej är straffmyndiga ska föräldrarna sitta av straffet då de brustit på det grövsta när det gäller uppfostran och inte fått pojkarna att inse alla människors lika värde.
    Eftersom föräldrarna till dessa eventuellt minderåriga mördare endast är indirekt skyldiga räcker det med ett fängelsestraff på 5-7 år och därefter – i humanitetens namn – ställas in för ett generöst val: Sterilisering för att föhindra fler sådana här missbildade avkommor eller livstids utvisning.

    • Anonym

      Håller med!

  • Anonym

    gör som grekland, stäng gränser, för annars kommer ski¨ten att explodera i ansiktet på er. dessvärre kommer vi att leta reda på er, wherever you are.

  • Anonym

    Intressant. Expressen skriver inte något om gärningsmännens utseende.
    (De är mörkhyade, enligt Flashback.)

    Däremot skriver de idag om Anders 55, som misshandlades av en grupp män i Höganäs:
    http://www.expressen.se/kvp/anders-55-fick-sitt-ansikte-sonderslaget/

    Notera att en av gärningsmännen beskrivs som en man med ”ljust hår”.
    Vilka hycklare!

    Notera även att det står att männen sannolikt pratade polska. Vem tror att Expressen skrivit ut språket om männen talat arabiska/somaliska/kurdiska/romani?

    • Anonym

       Vad menar du egentligen med mörkhyade?
      Två kommentarer nedanför din står det att det är nordafrikaner.
      Dessa brukar möjligtvis vara lite permanent solbrända.
      Tycker du den nyansen är ”mörkhyad”?

      Är den här kvinnan mörkhyad?
      http://juanmella.com/2012/08/16/en-olympisk-navel-med-kontroverser/
      De här killarna?
      http://www.svenskafans.com/varlden/tunisien/

    • Bardval

       Gärningsmännen var ju dock tydligen äkta pursvenskar av den 100% ariska sorten.

      • http://www.svenskarnasparti.se/ Lumik 74

        Visst och ibland händer det att man stöter på
        en vit albinoälg när man vandrar i skogen, det
        betyder fortfarande inte att albinoälgar
        är speciellt vanliga. (Förutsatt att dom misstänkta
        nu är skyldiga till brottet, vilket vi inte vet än).

    • Great Goliath

      Ljust hår kan ändo innebärar att det är invandrare…

  • http://www.facebook.com/niklas.bjorck.5 Niklas Björck

    Vilket jävla land vi lever i…

  • Anonym

    Tre nordafrikaner möjligtvis tunisier ska det vara enligt Flashback.

    • Anonym

      Ja sannolikheten för att det handlar om ”nya svenskar” lär vara stor.

    • http://profile.yahoo.com/7QLCY6BSESRBSPNNECWO2KLALA PK

      I så fall ännu en gång häxan Cecilia Malmströms gullgossar visar vilken tillgång de är för Europa och Sverigestan. Fy f-n!

    • Bardval

      Tänk så fel de hade

      • http://www.svenskarnasparti.se/ Lumik 74

        Nej just det för invandrare begår inte sådana
        brott normalt sett. Carl-Erik Cervander och Tommy Lundén blev egentligen misshandlade av ”dödsnassar” då eller?

  • Anonym

    Aftonbladet visar än en gång att de gör allt för att hindra identifieringen av importerade mördare. Åtalspunkten ”Skyddande av brottsling”, ligger väl närmast till.

    Ja, jag skriver medvetet INVANDRARE.

    1. Därför att offret har svenskt namn.
    2. Därför att våldsvekarna agerar i grupp.
    3. Därför att Aftonbladet medvetet försvårar identifieringen.

    Detta står jag för tills motsatsen bevisats. Den dagen skall jag be om ursäkt.

    • Anonym

      Ren sannolikhetslära talar för att du har rätt. Den överväldigande majoriteten av sådana här brott begås av invandrare.

    • Bardval

       Dags att be om ursäkt?

      • per22

        Jodå, när bevisningen är klar.
        Jag ber att få återkomma, Påminn mig gärna.

      • http://www.svenskarnasparti.se/ Lumik 74

         Vadå? Dom flesta som utför sådana brott
        är just invandrare: Det är ett rimligt antagande som
        i 9 fall av 10 (Detta KAN vara då vara det tionde, vilket brukar kallas ”undantaget som bekräftar regeln) dessutom stämmer. Det är fortfarande en droppe i en ocean av
        grova invandrarbrott riktat mot svenskar.

  • Evita

    Det verkar vara en skuldsatt strulpelle enligt vissa på flashback som känner till offret. Kan vara en uppgörelse eller en hämnd för att ha blåst sina egna vänner. Det är värre när helt oskyldiga drabbas av oprovocerat våld. Men denna typ av inbördes våld/mord bland missbrukare kan jag inte minnas att jag hört talas om före mångkulturen. Mångkultur förstör, utarmar och demoraliserar samhällen. 

    • Bardval

       Har du inte hört talas om misshandel innan mångkulturen? Säg det till Björn Söderberg och John Hron.

      • http://www.svenskarnasparti.se/ Lumik 74

        Söderberg var en röding som stödde
        folkutbytet av svenskarna och ägnade sig
        av kartläggning av nationalister. Kort sagt
        en landsförrädare, han fick vad han förtjänade.

        Mordet på John Hron däremot en tragisk incident.
        Sen kan man i och för sig fråga sig huruvida mordet
        var grundad på någon slags rasistisk eller
        nationalistisk uppfattning med tanke på att
        brottsoffret var vit.

        Sedan har vi ju ovanpå det fallet med den ihjälslagne
        Afrikanske invandraren (Gerard Gebeyo ?) som
        blev ihjälsstucken av Keith Cederholms son och hans
        kompis i Klippan.

        Dessa tre fall (varav dom två senaste har drygt
        20 år på nacken och den första 16 är dom enda fall
        av mord/dråp(tillsammans med detta OM nu dom gripna är skyldiga, vilket återstår att se) som personer med varierande grad av koppling till nationella kretsar har utfört dom senaste 20 åren åren. Det är iallafall dessa som
        hela tiden tas upp som exempel på hur hemskt onda
        vi nationalister. Om vi ”dödsnassar” nu är sådana hemska
        mordmaskiner så borde det väl finnas mer exempel dom
        senaste 20 (för att inte säga dom senaste 10 åren) på
        bestialiska dåd från vår sida. Men kommer ärligt talat
        på mer än dessa tre (och det är också bara de tre
        som jag räknat upp ovan som används i propagandan
        mot oss). Däremot kan jag bara dom senaste 10 åren
        räkna upp flertalet grova misshandelsfall och mordförsök
        riktat från vänstern mot nationellt sinnade (som exempel misshandeln av SD’aren Martin Kinnunen och hans flickvän i Stockholms T-bana för några år sedan). Men det är klart
        det är ju ”onda människor” det handla om, dom räknas
        ju inte.

  • Anonym

    Föreslår att VI (folket) åtalar regeringen för ”vållande” av samtliga liknande händelser.
    Fast först bör VI utvisa alla ej önskvärda på stört utom ”Barbaren” som ska bli den förste att dömas för ”Landsföräderi” enligt lagen före 1951.

    ”Om man beter sig som Reinfeldt får man ocksa räkna med problem…..!”
    Ullentott och Lööf bör få livstid i Sibirien!

    • Bardval

       Ni har ju uppenbarligen redan börjat avrätta de som inte passar er.

  • http://vargiveum.wordpress.com Varg i Veum

    Det borde inte finnas några ursäkter när man sparkar på någon som ligger, eller hoppar på dennes huvud. Killen må ha haft trasiga leksaker när han var barn eller sett ”hemska saker” i hemlandet. Han ska hållas borta från vanligt folk tills det är bevisat att han inte utgör något hot längre. Det är inte misshandel, det är mordförsök i de fall offret överlever och naturligtvis mord annars. Dags att göra nånting åt den flummiga lagstiftningen.

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=665607762 Christer Schoultz

    Och media PIXLAR gärningsmännen! Alltså är man mer bekymrad över deras välfärd än offren.

    • Anonym

      I ett sunt samhälle skyddar man inte brottslingar.

    • Odalmannen

      Att gammelmedia pixlar och döljer de kriminella gärningsmännens utländska identiteter och döljer det faktum att gärningmännen är invandrare beror på det hemliga Lilla Saltsjöbadsavtalet som undertecknades av en elit ur den svenska journalistkåren i slutet av 80-talet. Avtalet ingicks under mycket hemlighetsfulla former på det luxuösa Grand Hotell Saltsjöbaden, (ett hotell som för övrigt stod som värd för det den enormt mäktiga Bilderberggruppens hemliga årsmöte 1962). 

      Enligt det Lilla Saltsjöbadsavtalet, som är ett hemligt samarbetsavtal som det är tänkt att den svenska allmänheten inte ska ha något slags kännedom om, så ska svenska journalister inom gammelmedia förbinda sig att upprätthålla vissa publicistiska principer i samband med rapporteringen av nyheter som går ut på att de ska ljuga om kriminella gärningsmäns utländska bakgrunder och dölja deras verkliga utseenden för att inte uppmuntra till att några invandringskritiska reaktioner skulle kunna uppstå i samhället. Svenska folket ska hållas okunnigt om invandrarnas större brottsbenägenhet i förhållande till svenskar. Enligt avtalet ska svenska journalister förhålla sig enligt följande; de ska:

      ”Företrädesvis positivt bedöma och omskriva svenska medborgare av utländsk härkomst, detta särskilt i samband med ungdoms- idrotts- och konstnärlig verksamhet.

      Vid evenemang med inslag av skiftande kulturer, företrädesvis intervjua och visuellt framhålla medverkande av utländsk härkomst.

      Att under en tidsperiod av fem år systematiskt nedtona de negativa effekter som utpekande av speciell rastillhörighet vid brottslig verksamhet kan komma att ha för drabbade populationer.”

      Men denna femårsperiod kom att förlängas till idag och det hemliga avtalet fortsätter alltjämt att vara ett hemligt journalistiskt riktmärke för hur gammelmedia ska kunna fortsätta att föra det svenska folket bakom ljuset om mångkulturens och massinvandringens enormt stora skadeverkningar på det svenska samhället och den svenska kulturen. Svenskarna ska ju bytas ut helt och hållet är det tänkt och måste då invaggas i en falsk tro att massinvandringen är helt nödvändig, att den är absolut problemfri, att den är enbart positiv och helt konfliktlös samtidigt som svenskarna utmålas som något slags ”rasistiska” monster (svenskarna ska förledas att tro att det är svenskar som begår de flesta brotten i samhället, inte invandrare men i själva verket är det ju precis tvärt om: det är invandrarna som ägnar sig åt kriminell verksamhet, inte svenskarna). Det är frågan om anti-vit kulturmarxistisk folkmordspropaganda helt enkelt och en hjärntvätt av svenska folket.

      Afrika för afrikanerna, Asien för asiaterna, vita länder för alla.

      • Anonym

        Du borde nog tillägga att Lilla Saltsjöbadsavtalet är en konspirationsteori! Jag tror lika lite på den som på de om Bilderbergergruppen, Frimurarana och ”amerikanerna var aldrig på månen”.
        Något ”Lilla Saltsjöbadsavtal” behövs inte heller eftersom det inom varje yrkeskatergori uppstår en viss attityd och ”hemlig överenskommelse” (trend/jargong) utan att några högtidliga avtal behöver göras. Sveriges journalister inom mainstream-media styrs dessutom i hög grad av ett  fåtal (förhållandevis i.a.f.) chefredaktörer och ägare som sätter den politiska agendan och ”tonen” för vad som får och inte får skrivas.

      • Anonym

         Sydamerika för indianerna?

      • Anonym

         Läget är allvarligt nog utan konspirationsteorier!

      • Bardval

         Och nassar ner i gropen

      • Great Goliath

        Amerika (Nord och syd) för Indianer, Australien för Aborginer, Nya Zeeland för maorier ?

    • Anonym

      Att pixla är rasism, eftersom ALL särbehandling pga ras och ursprung, positiv som negativ är rasism.

  • Anonym

    Exprssens ”möte mellan människor” får jag förmoda. Expo ordnar säkert ett fackeltåg och media letar spilld mjölk i Forsserum.

  • http://avpixlat.info/ SM811

    SD skuggbudget. Mer pengar till polisen mm. SD ligger i framkanten och sju(k)klövern bromsar. https://sverigedemokraterna.se/2012/10/02/sds-hostbudget-storsatsning-pa-smaforetag-och-jobbskapande-atgarder/

    • Anonym

      Det behövs inte en krona mer till polisen.  Det behövs en anständig, patriotisk polis.  Idag är polisen en politiskt korrupt organisation som dödar varje uns av entusiasm eller framåtanda hos den enskilde polismannen.  En ny decentraliserad polis med ansvar för nivån på den lokala brottligheten samt förstås helt nytt påföljdstänkande vid rättsskipningen.  Steg 1. Upphäv alla svenska medborgarskap som beviljats till främlingar från ickeeuropeiska länder. Steg 2. utvisa alla utlänningar som begått planerade brott som är grövre än en mycket låg nivå. Därefter finns massor av patriotiska steg som bör tas.
      Brottsligheten skulle snabbt kunna hamna på 50-talsnivå om rättvisa och hårdhet mot de krimininella återinfördes.
      Byggboom för fängelser med inriktning på ordning och reda, enkelhet och arbete.  Här behövs inga gym, tv eller gourmetmatsalar då fångarna kommer att vara hungriga och trötta efter arbetsdagens slut.

      • Bardval

         Ska polisen också börja mörda folk alltså?

        • valfisken

          Jag verkar väl korkad, men vill ändå be dig förklara din retoriska fråga mot bakgrund av innehållet i mitt inlägg.

          Den 30 oktober 2012 20:56 skrev Disqus :

  • Anonym

    hårdare straff är vad vi behöver! Livstids fängelse för dessa idioter!

  • Anonym

     Så jävla sant som de va sagt

  • Anonym

     Så jävla sant som det va sagt

  • Anonym

    Invandrare som kommer till vårt vackra land och jobbar häcken av sej i sina företag har jag inget emot men idioter som tex slår ihjäl en gammal tant för en parkerings plats SKA absolut straffas som fan å sen skickas hem och aldrig mer få sätta sina skitiga fötter här igen.Det är min åsikt å jag skiter i vad andra tycker om den för jag vägrar tryckas ner och vägrar skämmas för att jag är SVENSK,och jag är inte rasist

    • Odalmannen

      ”…och jag är inte rasist”

      Det är så typiskt av en nyvaknad invandringskritiker som du att känna att du behöver betona detta dina fienders ”rasist”-mantra på slutet som något slags alibi för att du själv ens ska få lov att säga någonting alls om invandrare och invandring. Bry dig inte om det. Jag tycker att du ska strunta i om någon svenskhatare kallar dig för ”rasist”, det är ändå bara ett kulturmarxistiskt skällsord som används som en hatfylld etikett för att stämpla alla oliktänkande som motsätter sig en massiv icke-vit massinvandring och assimilation till alla vita länder och bara till vita länder. Vad tror du att vita egetligen får genom att kalla sig själva för ”anti-rasister”? Jo, det ska jag säga dig: de får ett anti-vitt folkmord på halsen, sitt eget anti-vita folkmord. Om någon självutnämnd ”anti-rasist” och vitmanshatare skulle kalla dig för ”rasist” så kan du enkelt svara tillbaka med ett eget pro-vitt mantra:

      ”Du kallar mig för rasist, men det säger du bara för det att du är anti-vit. Anti-rasist är ett kodord för anti-vit. Du är anti-vit.”

      • http://www.facebook.com/profile.php?id=100001484742876 Martin Skägget Oscarsson

        Jag undrar om du är medveten om hur dåraktig och felaktig din insändare är ? Din retorik är snubblande nära att få dig att framstå som en gycklare. Hade du haft utbildning hade du aktat dig för att benämna folkmord. Du framstår som i särklass lika intelligent som du förtjänar jämte ditt inlägg.

        • http://www.facebook.com/ErsHoeghet Mikael Nordlöf Rådman

          På Wikipedia (http://sv.wikipedia.org/wiki/Folkmord) kan du läsa:
          ”1948 upprättades genom FNs försorg en konvention om förebyggande och bestraffning av brottet folkmord (genocide). I artikel II definieras som folkmord vissa uppräknade gärningar under förutsättning att de förövats i avsikt att helt eller delvis förinta en nationell, etnisk, rasmässigt bestämd eller religiös grupp som sådan. Gärningarna som räknas upp i konventionen är
          1. Att döda medlemmar av gruppen2. Att tillfoga medlemmar av gruppen svår kroppslig eller själslig skada3. Att uppsåtligen påtvinga gruppen levnadsvillkor, som är avsedda att medföra dess fysiska undergång4. Att genomföra åtgärder, som är avsedda att förhindra födelser inom gruppen5. Att med våld överföra barn från gruppen till annan grupp.[1]”
          Notera särskilt punkt 2 och 3. Om du inte tycker att detta stämmer överens med Sverige och hur fler och fler svenskar känner sig så vet jag inte vilken värld du lever i. Undrar vem det är som är lite bakom här egentligen. Ta reson!

          • Anonym

            Helt korrekt. Tyvärr så är folk både blinda och döva.

        • Anonym

          Förlåt, men hahaha! Tala om dåraktig… Du hittar inget vettigt att säga och försöker därför att förgöra din åsiktsmotståndare med sk*tprat. Tyvärr finns det fortfarande välindoktrinerade människor som sväljer sådant svammel och därför kan sådana som du vara farliga för det fria och öppna samhället. Din kommentar avslöjar rent förträffligt din fientliga inställning till människor vars högsta önskan bara är att få leva i lugn och ro i ett fredligt samhälle – utan att hata någon. Skäms på dej.

        • Markus Upplysaren

          Martin ditt inlägg är väldigt skrattretande eftersom du säger emot dig själv. Du försöker svartmåla Odalmannen som outbildad och inkompetent. För att lyckas övertyga normalintelligenta individer att en annan person har en låg mental förmåga så använder man sig av argument. Det går endast att övertyga fanatiska vänsteranhängare genom att skrika, hota och gapa utan någon som helst innehåll. 

          Var är dina argument? Din kommentar innehåller mindre värde än mitt exkrement! Det är fullkomligt relevant att prata om en statssanktionerad kolonialism av Sverige och folkmord. Tänk dig bara svenskar som afrikaner och invandrare som Europer så bör även du få ett perspektiv som du inte kan förneka. Eller så kanske du borde utbilda dig mer inom historia?

          Slutligen har jag ägnat mer tid än jag vill med professorer och akademiker det vill säga merparten av mitt liv. Jag kan därför konstatera att du saknar ubidlning från en ordentlig skola eller så har du sovit dig igenom den. 

          • Anonym

            Du menar alltså att vita genomförde folkmord på afrikaner i Afrika under kolonialismen?

        • Anonym

          Stick ut huvudet genom fönstret och se vad som händer med ditt eget land!
          Ser du inte att andelen svenskar krymper drastiskt i förhållande till asiater och afrikaner och har så gjort de senaste 25 åren i en allt mer accellererande fart. Du själv slipper nog uppleva den dagen när svenskarna är i minoritet men dina barn (om då har några) kommer att få uppleva det och var inte så säker på att dom kommer att tycka det är lika mysigt som du tycks göra.
          Stick sedan ut huvudet en liten bit till och se vad som händer med hela Europa…. (kommentar överflödig).
          Det handlar inte enbart om att det kommer hit folk med annan hudfärg utan även med en annan religion (islam) vilken innehåller en ideologi som inte är helt olik nazism och kommunism av värsta totalitära modell (vi pratar inte flummig 1970-tals rödvinsvänster nu…).
          Underskatta inte muslimer och fr.a inte de muslimska ledarna! De är välorganiserade, fulintelligenta, street-smarta och inom ledarskiktet (imamer etc) är de välutbildade och verbalt mycket begåvade och vet hur de ska använda de demokratiska ländernas öppenhet till sin egen fördel.
          Tro inte annat än att de vill förverkliga sin egen islamistiska agenda och göra europas länder till muslimska kolonier, dvs kalifat.
          Och varför skulle de inte vilja det? Alla politiska rörelser vill väl påverka eller rent av totalt dominera samhället beroende på hur gruppegoistiska de är. Kvinnorörelsen, HBT-rörelsen, fackföreningsrörelsen, socialister, nyliberaler m.m. gör givetvis allt de kan för att dominera samhället. Dessa måste dock utstå kritik och granskning i hög grad medan islamisterna kan gömma sig bakom religionsfriheten trots att de har en tydlig politisk agenda.

          • Great Goliath

            Ursäkta men tror du verkligen på allt de där ? Att muslimska imamer skulle både vara verbalt begåbade samt välutbildade ? Det där var bland det roligaste jag läst. Tack

        • Anonym

          Du behöver nog förstå att din verklighet inte är så sann som Du föreställer dig den. Öppna ögonen för möjligheten att Du kan ha fel och saker skall bli tämligen tydliga för dig efter detta. 

          Jag resonerade likadant fram tills det jag lärt mig mer. Jobbigt uppvaknande, men jag ångrar mig inte en sekund.

          Godspeed!

      • Anonym

        Dessutom så leder det blandkulturella samhället till att alla raser och de Europeiska ländernas särart försvinner på lång sikt, kvar blir en enda stor grå, identitetslös massa. Blandkultur och ”antirasisternas” agenda är i grunden rasistisk gentemot ALLA raser.

    • http://www.facebook.com/profile.php?id=1377263032 Max Danielsson

      Om du inte bryr dig om vad andra tycker om dina åsikter, hur kommer det sig då att du skriver som anonym?

      Gäller alla er andra med. Det är den sortens feghet som har satt oss i denna sitsen till att börja med.
      Givetvis är inte allt svart och vit men hoppas ni förstår vad jag menar.

      • Anonym

        Minns du Issa Issa? Han blev knivad för att han var med i SD. Så nej. Det handlar inte om feghet. Det handlar om att inte bli mördad.

      • Anonym

         Är du intresserad av att jag skriver ut mitt namn eller.Har inget att dölja.Mitt namn är Kenth Strömlund från det vackra Jämtland

  • Bjarne Höglund

    Den svenska majoriteten vill ha det så här!

    Den som tiger samtycker.
    Jag ser inga demonstrationer utanför riksdagen som kräver förändring av rättssystemet….

    • Anonym

      Inte för att jag misstror att det är invandrare som gjort det här illdådet, men är det bekräftat att det är invandrare?

      • Anonym

        Oavsett om dessa på filmen är svartfolk eller ej så vill ju ändå den svenska majoriteten ha det såhär. Det här är ju mycket en fråga om rättsväsendet i sig självt precis som Bjarne skriver. Svenskar generellt vill ju att vi skall dalta med svenska brottslingar också, då de röstar på politiker som driver igenom sådana saker.

        Även om vi inte hade invandring, skulle vi fortfarande ha problem med brottslighet och asociala element, eftersom vi inte klarar att hantera dem utan bara daltar med dem. De som är på den här filmen kan mycket väl vara tungt brottsbelastade sedan innan, men aldrig fått några riktiga straff och därför är de ute på gatan. Oavsett deras etnicitet. Det finns uppenbarligen inte heller någon polis i närheten som sätter stopp för det.

      • Anonym

        Invandrare blir ju atomatiskt beskyllda innan man har en aning om vem som är den skyldige.

        Det kan mycket väl vara invandrare som begått detta illdåd men man borde vänta tills det är bekräftat.

        • Anonym

          Med tanke på att de allra flesta oprovocerade vålds- och hatbrott utförs av invandrare så ligger det väldigt nära till hands. Men visst förekommer det ett och annat undantag som utförs av etniska svenskar också.

  • Anonym

    Varför sparkade killarna ihjäl han?

    • Anonym

      Vi har haft ett stort inflöde av nya kulturer och värderingar de senaste tio åren, har du missat det?

    • Anonym

      Det finns inget varför, det finns helt enkelt ingen anledning till varför dem sparkade ihjäl honom. Muslimer och afrikaner går på kvinnor, barn och män utan anledning. De vill helt enkelt vara jävliga för att det är coolt och såååå jätteroligt. Det finns inget roligare än att ta livet av vita människor.

      • http://twitter.com/Vansterwiki Vänster Wiki

         Språkpolisen anfaller. Dagens lästips: http://www.facebook.com/LarErSkillnadenMellanDeOchDem

      • Anonym

        5 unga araber försökte trakassera mig på Nordstan i Göteborg. Stort misstag. Som skotte och fd soldat i Gb var det ett enkel match att lösa problemet…..Dom trodde inte sina ögon….att en gammal 57 årig gubbe gav dom ordentligt stryk…rädslan i deras ögon visad vilka fega djävlar dom är. Dom kan inte slås…..helt enkelt….Jag har träffat färligare pensionare i Glasgow….som vågar ge igen……..en mot en vågar dom aldrig göra annat än skrika och låtsas vara farliga…..Men det som skrämde mig mest var svenskarnas beteende….dom tittad på mig som om jag var ansvarig…..och vill att jag skulle släppa ungarna….det var bara en jag hade en ordentligt grep om….jag knockade 4 på ungefär 20 sekunder…….så jag antar att dom är inte van att ta emot en smäll…..

        • Daytona Chevrolet

          Underbart!!!!
          Det är precis så svinen ska tas! Ont skall med ont fördrivas!

        • Anonym

          Så härligt att höra!!!
          Dum-Svensken  trodde väl att du var busen No 1. De är inte vana att folk tar tag i saker och ting.
          Araber är ju otroligt fega av sig. Minns hur de gömde sig i sanddynorna när Bush den äldre attackerade de i början av 1990.
          De saknar mod! – Jämför med de tyska soldaterna under WW2, som slogs trots att det var kört!!!
          Asen gick helt enkelt på fel kille den här gången.
          När jag var i Götelaborg senast, så passerade jag tyvärr kloaken Nordstan, och när man inte är där så ofta så ser man förfallet öka från det ena besöket till det andra.
          Lovat mig själv att aldrig sätta foten där, men tyvärr så envisas vissa fortfarande att bedriva sin verksamhet i dess närhet.

        • Evita

          Tusen gilla! Vilken höjdare att någon kan ge igen. Som du säger, svenskarnas beteende är skrämmande och det är dessvärre inte ovanligt. 

        • Anonym

          Hoppas du fick in några rediga rallarsvingar på asen.

        • Anonym

          Det är just det som också skulle skrämma mig mest, att svenskarna, även de skulle om inte hoppa på en, så ta avstånd från en för att man försvarar sig, och i förlängningen dem.

    • Georg Telemann

      Precis, man undrar ju vad som var anledningen till misshandeln. Vi vet inte hela historien, kände de varandra? Var det en uppgörelse från undre världen? Vill gärna veta mer än bara att en person blev misshandlad till döds.

    • Anonym

      Enligt en Flashbackare som ska vara kompis med offret handlade det om någon slags ekonomisk skuld. Svårt dock att bedöma sanningshalten. Samma källa slog fast att det handlade om invandrade gärningsmän.

  • Anonym

    Detta ständigt återkommande program ‘EFTERLYST’ som bara bevisar det vi alla andra sedan länge vet. 

    I huvudrollerna har vi ständigt:
    - Förövarna, som alltid spelas av INVANDRARKÅREN
    - Offren, som alltid spelas av ETNISKA SVENSKAR

    HUR LÄNGE TILL STÅR VI UT MED ATT BEHANDLAS PÅ DET HÄR SVINAKTIGA VISET???

    Dessa ständiga löpsedlar och programinslag som visar på nya offer bland oss svenskar är något som vi tyvärr får vänja oss vid, i detta mest sjuka land på vår jord!!!

  • Anonym

    Förstår inte varför folk blir så upprörda. Det var ju bara en svensk.

    • Anonym

       Kanske blir det du nästa gång

      • Anonym

        ”Plötsligt händer det.”
        Vilket är mer troligt, än att man vinner högsta vinsten på Triss(t)lotten.

  • Anonym

    Invandrare? – Allt annat otänkbart!!!
    Om det nu är invandare (99,99% säkert), så är detta ytterligare ett bevis i den digra hög som vittnar om att Fredriks och Dummentussens MASSINVANDRINGSFÖRESPRÅKANDEN är så JÄTTEFEL!!!

    Det förtjänas åter att uttryckas, att:

    - – - MASSINVANDRINGEN SPLITTRAR OCH DÖDAR – - -

  • http://pulse.yahoo.com/_PD2RKCPBVAOFWV5K4MZ4SFAQIY Tom

    Kan vi inte införa automatiskt livstidstraff för alla som stampar eller sparkar and i huvudet. Alla begriper ju att det är dödligt farligt.
    .

    • Anonym

      Inte om man tillhör den hjord som kommer från LÅNGBORTISTAN!
      Dessutom är det uttryck för svenskhat!!!

    • Anonym

       NU använder ju rätten ofta orden ”utan uppsåt att döda” som förmildrande vid en dom. Alla vet väl att sparkar mot huvudet, liksom att hoppa på huvudet är livsfarligt.

      • http://pulse.yahoo.com/_PD2RKCPBVAOFWV5K4MZ4SFAQIY Tom

        Att sparka en liggande person i huvudet, eller (fasansfulla tanke) att någon hoppar på en annan människas huvud är grovt uppsåt att döda. Straffet för detta borde vara mycket högt. I de fall flera anklagas borde de som var inblandade men inte ingrep, också straffas hårt. Det ska inte gå att glida undan på teknikaliteter, typ att skylla på varandra.

 

Svenskarna minst rasistiska folket

Färre än fem procent vill helst bo etniskt homogent. I alla fall om man får tro vad svenskarna själva svarar i en internationell enkät.

Ge ett bidrag

Fria Tider tar inte emot skattemedel. Därför är vi helt beroende av stöd från våra läsare. Tack för din hjälp!


Donera med bank
Annons
Kultur
Foto: Kurt Löwenstein/Educational Center International Team

Erotik utan kön. Hur är det tänkt att gå till, undrar Paul Gottfried.

Fler nyheter
Philippe Giboulot/CC-BY-NC

Skulle spöa svensk ”gubbjävel” – fick ofrivillig gratislektion i karate istället. Ung invandrare angrep 64−åring med svart bälte.


HOTAS: Flera traditionella köksväxter och blommor hotar att försvinna när EU kräver att endast certifierade och industriellt framställda fröer ska få odlas i Europa i framtiden. Foto: Vidya365/CC-BY

Snart förbjudet att odla sin egen mat. Förbjudet ta sticklingar, fröer, sätta potatis.


Över denna tomt går gamla Göta landsväg, här ska en 2 800 kvadratmeter stor moské byggas. Foto: Fria Tider

Här red Gustav Vasa eriksgata – nu byggs jättemoské på platsen. Vill ha böneutrop från 28 meter hög dubbelminaret.


HÄKTAD: Denne 28-årige man har delvis erkänt att han mördade Jonna Rask. Foto: Privat

Mordet i Oslo: Här är de häktade ”svenskarna”. Svenska Jonna Rask, 26, mördades i en lägenhet i Oslo.


En schweizisk väljare har precis fyllt i "Ja" på valsedeln och stöder alltså parlamentets förslag om skärpta krav för asylsökande. Foto: Fria Tider

Schweiz folk­omröstar om asyl­invandringen. Kräver krafttag mot illegal invandring.

Efterlysningar

Här visas efterlysningar av personer i Sverige och internationellt. Du hittar fler efterlysningar i vår avdelning Blåljus

EFTERLYSTA. Foto: Polisen

Inlagd 16 maj 2013
Misshandlade och rånade kvinna – fastnade på bild

Läs mer

EFTERLYST. Waseem Al-Jubouri, 22. Foto: Polisen

Inlagd 15 maj 2013
Efterlyst för synnerligen grov misshandel

Läs mer

Mannen på bilden är efterlyst misstänkt för stöld av två vattenskotrar. Foto: John Lundholm

Inlagd 12 maj 2013
Här försvinner tjuvarna efter fräck stöld av vattenskotrar

Läs mer

 

Inlagd 8 maj 2013
Han jagas för danskt tonårsmord

Läs mer

KLANTIGT. De båda afghanska rånarna tog flera bilder av sig själva efter rånet.

Inlagd 5 apr 2013
Klantiga rånare skickade bilder på sig själva till offret

Läs mer

"HEMMA" IGEN: Jonis Mahmood, 18, greps för mord i Thailand. Nu trots iraniern, som har svenskt medborgarskap, befinna sig i Sverige igen.

Inlagd 31 mar 2013
Mordmisstänkt tros ha flytt till Sverige

Läs mer

Senaste nyhetsbilder

Här visas de senaste bilderna från våra bildleverantörer. Du länkas direkt till fotografens webbplats.

Vetenskap
SMARTARE ÄN VI? Hötorgshandel i Stockholm sent 1800-tal. Foto: Stockholms stadsmuseum

Forskarlarm: Vi blir dummare och dummare. Lägre medelintelligens idag än på 1880‐talet.


Arnold Schwarzenegger, republikansk politiker. Zero_org/CC-BY

Studie: Starka män röstar höger. Är du man och lite klen.


SAMMA URSPRUNG? Kankan/CC-BY

Asiens språk kan ha sitt ursprung i istida Europa. Tiotusentals år gamla ord spårade.


Visa fler vetenskapsnyheter

Senaste nyttHeta ämnen
Tipsa redaktionen

Detta ärende gäller (obligatoriskt)

Ange en e-postadress (obligatoriskt)

Ämne (obligatoriskt)

Meddelande och/eller länk (obligatoriskt)

Bifoga fil (frivilligt)

Spamkontroll: (svara på frågan)
Vad heter Sveriges huvudstad? 

Senaste kommentarer
Gilla oss på Facebook
Annons