30 000 somaliska barn på väg till Sverige

Publicerat den 22 februari 2012 kl 03:13

Invandring. De nya generösa regler för anhöriginvandring som blev resultatet av regeringens överenskommelse med miljöpartiet har lett till att 30 000 somaliska barn nu är på väg till Sverige. Antalet somalier i Sverige förväntas fördubblas inom två år.

Gilla artikeln på Facebook

Dela/Skriv ut

30 000 somaliska barn är på väg till Sverige. När de kommer får de automatiskt uppehållstillstånd som anhöriginvandrare.

– Mellan 20 000 och 30 000 ärenden med anknytning till Sverige är inte en orimlig siffra, säger Fredrik Spik, konsulentchef på svenska ambassaden Addis Abeba i Etiopien, som har hand om ärendena, till Smålandsposten.

Nu förväntas den redan stora somaliska befolkningen i Sverige fördubblas inom två år.

Den smått fantastiska ökningen av somaliska ansökningar har att göra med en ny dom i migrationsdomstolen som innebär att det blir lättare att anhöriginvandra med hjälp av DNA-test.

Användandet av DNA-tester vid identifieringen av anhöriga var ett av resultaten när regeringen gjorde upp med Miljöpartiet om invandringspolitiken.

Ambassaden i Addis Abeba har tvingats bygga ut sina lokaler för att kunna ta emot den förväntade anstormningen av tiotusentals somalier som sedan kommer att skickas vidare till Sverige.

30 000 motsvarar invånarantalet i medelstora svenska kommuner som Kalmar, Landskrona och Skövde.

Omodererat: Fria Tider ansvarar ej för innehållet nedan

Twingly bloggsök link:http://www.friatider.se/30-000-somaliska-barn-pa-vag-till-sverige Bloggar om denna artikel
  • Anonym

    hur många av dom kommer betala skatt ? hur många av just DOM som redan finns i sverige jobbar och betalar skatt? jag har en somalie i min klass och han själv berättar att varken han eller hans folk inte gillar att arbeta och betala skatt , han tänker alltså bosätta sig i sverige få sina socialpengar på 9lök ungefär tillsammans med 8 andra och bara suga ut allt som finns , hur är det med krista assyrier och syrianer nere i mellanöstern? som inte ens får dyrka den religionen som dom vill , varför får inte dom uppehållstillstånd? dom lever ju mycket mer farligare än somalierna kan jag garantera… undra hur många somaliska KU*AR någon i miljöpartiet har fått … röstar garanterat på SD nästa val och nej jag är inte rasist utan kommer själv från irak där jag flytt ifrån för att jag inte kunde leva i lugn och ro med min kristna tro

    • http://twitter.com/Nabialek Jakob Nabialek

      Världen behöver fler som dig

    • Anonym

      Ber för våra kristna bröder och systrar överallt

    • http://bortkopplad.se/bloggo bloggo

      Syrianska invandrare är inte ett dugg bättre än somalier eller afghaner och har skapat ett riktigt helvete i exempelvis Södertälje. Titta bara på Södertäljenätverket (Syrianska brödraskapet) som är en maffiagruppering i Södertälje med tentakler ända in i riksdagen.

      Det är nödvändigt för Sveriges fortlevnad att samtliga syrianer omgående utvisas till första bästa Mellanösternland. De behöver inte ens utvisas till ”rätt” land, det viktiga är att de lämnar Sverige. I värsta fall kan vi betala de libyska rebellerna för att ta hand om dem.

  • http://swedenconfidential.wordpress.com/ Kapten_Krok
  • Anonym

    Jippi. fler analfabeter med 65 i IQ, vilken god affär för Sverige.

    • http://facebook.com/md2perpe md2perpe

      Då slipper du känna dig ensam.

  • Anonym

    Det är dags att ta till kamp och inte sitta och snacka en massa. dags att visa vart skåpet ska stå. Dessa 30 000 nigger pack är en hel ny generation av våldsmän. De kommer att angripa våra nära och kära, tro inte att dem kommer lyfta ett enda ärligt handtag. 

  • http://profile.yahoo.com/QWCQUVTTS3TZGF63KQWGRY4ESI Margreth

    Kanske är det dags för de ansvariga att se till att alla de som redan är här får jobb och bostad..Visst,glömde ju att det finns ju vare sig jobb eller bostäder…
    Nästa steg blir väl ”lagstiftat” att ALLA svenskar ska ha några boende hos sig…
    Nu får det fanemig vara nog!!!
    Hur ser det ut i vårat”forna”Sverige idag…
    MIN skatt ska INTE gå till invandrare….

  • Anonym

    Kan det för helvete bli val snart så SD kan få segra!!!!

    • http://www.facebook.com/people/Christopher-Pedersen/100000463837345 Christopher Pedersen

       Men varför? Är du medveten om vad SD defacto vill och vad detta orsakar långsiktigt för de etniska svenskarna? Vill du verkligen ha ett framtida Sverige där de etniska svenskarna är en minoritet?

      • http://bortkopplad.se/bloggo bloggo

        Sluta slåss om brödsmulorna! Hugg inte SD i ryggen utan låt dem få de väljare de lyckas få. Det finns 94,3 procentenheter till för er i SvP att slåss om.

        Nu när KD och C är på väg ur riksdagen, varför inte kamma till er och på allvar satsa på att nå riksdagen?

        • http://www.facebook.com/people/Christopher-Pedersen/100000463837345 Christopher Pedersen

           Som jag ser det hugger SD svenskarna i ryggen. Ett parti som säger sig värna om det ”svenska” men inte om de etniska svenskarna är inte ett parti som har vårt bästa i sitt intresse. Det är min konfliktpunkt mot SD och en som jag tycker borde framföras och debatteras mer. I övrigt har du rätt, vi ”kammar till oss” och arbetar otröttligt för att bli bättre och kunna skapa en bättre framtid för våra barn och barnbarn. Ett svenskt Sverige att vara stolta över.

          • Anonym

            Christopher Pedersen@

            - Låt oss bara ta en paus i den här förrvirrade smörjan.

            Om SD förhalar den här ”svenskar ska bli en minoritet”-politiken, borde inte ni nassar stödja det åtminstone rent empiriskt?

            Eller är det ett självändamål just er självutnämnda elit får fullmakt över svenskarnas liv?

            Ni vill ju inte bara kasta ut alla invandrare utan också alla demokrater och införa en diktatur.

            Sedan tror jag inte det räcker ”kamma till sig”, bedriva samma nazistiska retorik och politik som under NSF för att nå några större valframgångar..

            Det är helt enkelt för genomskinligt övergången från NSF till SvP bara rör sig om just ett namnbyte.

            Och företrädarna har för många, många skelett i garderoben..

            • http://www.facebook.com/people/Christopher-Pedersen/100000463837345 Christopher Pedersen

               Nu hittar du på igen ännu en gång. Din fantasi är omfattande, det får jag ge dig, din argumentationsförmåga är det dock inte.

              Dagen du, som inte är ens marginellt insatt i vår politik, rättar mig, gällande vad vår politik går eller inte går ut på är nog dagen jag går med i SD istället…

              Vi kan konstatera att du inte har en aning om vad SvP’s politik går ut på mer än vad du tror dig läst i vanlig massmedia. (och Expo, en superbra källa…)

              ”Ni vill ju inte bara kasta ut alla invandrare utan också alla demokrater och införa en diktatur.”
              (Suck) Tror du ens på det där själv?

              • Anonym

                Christopher Pedersen@

                - Fråga är hur du ställer dig till SvP:s politik?

                För den får mig och flera att höja ögonbrynen.

                I ert samhälle finns ingen rösträtt..
                http://sverigeidag.wordpress.com/2011/10/04/caroline-kindberg-sd-gar-over-till-svenskarnas-parti/
                .. och alla svenskar ska prövas genom DNA-test för medborgarskapet.
                http://www.expressen.se/gt/daniel-hoglund-dna-tester-ska-fa-avgora-vem-som-ar-svensk/

                Det ligger på er sida förklara er politik, inte på min som ifrågasätter den starkt.

                • http://www.facebook.com/people/Christopher-Pedersen/100000463837345 Christopher Pedersen

                   I vårt samhälle får man bara medbestämmanderätt i samhället om man faktiskt kan tillföra en motprestation.

                  Vi är etnonationalister- svensk är du om du tillhör det västerländska genetiska arvet.

                • Anonym

                  Christopher Pedersen@

                  - Alla nyttiga kuggar i det totalitära samhället tillåts, ok.

                  Precis som alla andra härliga diktaturer vi sett prov på i världen och historien?

                  Jösses..

                • Anonym

                  ES: Du har naturligtvis helt rätt. Den som tror att nazisterna tillför något bör läsa den här förnämliga skoluppsatsen. 
                  http://denpolitiskakloaken.wordpress.com/

          • trade butik

             Nej jag skulle inte se det som att det är SD som hugger i ryggen. SD försöker hela tiden få ut att man inte är nationalister utan socialkonservativa. Det är snarare medias förtjänst att vanligt folk röstar på SD för att dom tror att partiet är nationalistiskt. Jag har själv varit engagerad i SD tidigare. Jag såg det då som det bästa alternativet.

            Nu ser det faktiskt ut som att jag kommer att ansluta mig till ditt parti, SvP. Har varit i kontakt med några partimedlemmar här på orten. Ni verkar ha ett starkt engagemang för det ni gör. Önskar en kunde varit med från början, men man var då orolig för att det bara skulle vara ett namnbyte från NSF (ett parti jag aldrig skulle gått med i). Så vi kommer säkert ses framöver Pedersen.

            • http://www.facebook.com/people/Christopher-Pedersen/100000463837345 Christopher Pedersen

               Det gör vi säkert! Ser fram emot det. Vi kan säkert språkas vid till årets Nordisk Vision om inte tidigare.

      • http://profile.yahoo.com/QWCQUVTTS3TZGF63KQWGRY4ESI Margreth

         Lite synd att du inte har läst på innan du uttalar dig..Säger bara*suck*

        • http://www.facebook.com/people/Christopher-Pedersen/100000463837345 Christopher Pedersen

           Problemet är att jag läst på. Min frågeställning kommer av detta faktum att SD inte är etnonationalister och verkar för en assimilationspolitik-inte repatrieringspolitik. Alla som förstår sig på den demografiska utvecklingen och de olika etniciteternas nativitetstal inser att etniska svenskar KOMMER bli en minoritet om SD får sin vilja igenom. SD ser inte ens det som problematiskt, för det är ju ”kulturen” som är det viktiga inte vilket folk som är majoritet i landet…

          • Anonym

             Jag inser precis som du att etniska svenskar är det bästa folkslaget i världen iaf top 5. Ett samhälle som består av enbart svenskar är ett oftast harmoniskt samhälle med enskilda fylleslagsmål då och då…

            Men…Sjuklövern har fuckat upp Sverige. Hur skall vi göra för att städa upp deras skit? Repatrieringsprogram har både SvP och SD, även om  ert möjligtvis är något mer extremt. Saken är den att det ur ett demokratiskt och CIVILISERAT sätt inte går att göra på annat sätt än SD. Skall man återinföra stöveltramp så går det klart att genomföra SvPs vilja, men det tror jag inte svenska folket går med på…

            Det sätt som man måste klara av det som  7klövern gjort är genom att göra Sverige så oattraktivt som möjligt. Fanns det ingen välfärd här så skulle vi inte sett en negerkäft…

            Så det enklaste att göra är att helt enkelt demokratiskt jobba för att ändra reglerna och vända skutan åt ett sunt håll, och efter många år så kommer Sverige vara för evigt förändrat. Likt UK och USA har ett helt gäng negrer så kommer Sverige för alltid att bestå av folk från andra etniciteter (om man inte kör AH stil då alltså)
            Så det är bara att acceptera, och när man gjort det så inser man att SD kulturlinje är det enda sättet som man  kan  få dessa nyanlända att någon gång bli en positiv sak för Sverige. Men det kräver strikta krav, något som SD kommer att vilja införa.

            Så bygg du upp din lilla Svennerörelse, men tills dess att ni är stora nog för att göra någon skillnad, rösta på SD så du inte slösar bort din röst. En röst på SvP är en röst på 7klövern så länge som ni inte är  över 4% gränsen. Detta eftersom ni 7klöverns röster räknas större om ni röstar på ett parti utanför riksdagen. Rösta gärna på SvP i kommunvalet, det skiter jag i. Men SD i riksdagsvalet 2014 är det enda sättet att åtminstone börja göra något bättre för Sverige.

            • http://www.facebook.com/people/Christopher-Pedersen/100000463837345 Christopher Pedersen

               Nej SD har ingen repatrieringspolitik. Vi har det däremot, ”Sist in Först ut” som SD tidigare körde med när de fortfarande brydde sig.
              Det finns ingen anledning till att ge upp en kamp för ett svenskt Sverige, speciellt inte för att det skulle vara ”besvärligt” att rösta igenom i en ”demokrati”. Opinioner kan ändras, politisk makt kan byta händer. Att ge upp hoppet finns inte med på kartan helt enkelt. Allt annat hade varit defaitism och det är det farligaste som finns för oss som kämpar för att rädda svenskarna.

              Givetvis kommer jag att engagera mig för och rösta på SvP eftersom vi, precis som SD en gång i tiden, inte börjar med ett magiskt 4+% tal. Alla partier börjar från grunden och bygger sedan vidare. I vårt första val tog vi mellan 1-2% av rösterna i alla kommuner vi ställde upp i och vi knep ett första mandat. Till nästa val blir det ett flertal mandat. Vårt första val gick faktiskt på det stora hela mycket bättre än SD’s första. Vilket kan vara värt att komma ihåg, då det tog många årtioenden innan SD kom dit de är idag.

      • http://detopaverkadesinnet.blogspot.com/ MetalHeadViking

        Frågan är om SD egentligen vill det. 

        SD vill ha assimilation. Men det är i stort sätt omöjligt att göra det med de stora antalet människor från främmande kulturer. Skulle SD:s politik råda, skulle förmodligen de flesta av dessa åka hem. De som istället skulle assimilera sig är de kulturellt närstående plus kanske en liten minoritet av de från främmande kulturer. 

        • Anonym

           Assimilering av invandrare är lika med att de inte kommer att klara sig i sina hemländer och därför lär vi aldrig bli utav med dem.

          Vi måste hur som helst avveckla mångkulturen om vi inte ska bli av med vårt land och tvingas fly för att vi inte står ut längre med den groende Anarkin som snart blir fullbordad!

          • http://detopaverkadesinnet.blogspot.com/ MetalHeadViking

            Fast jag menar att den processen hinner aldrig ske när de är så pass många. Det kommer aldrig att kunna assimilera sig. 

            räkna därtill de som slängs ut pga kriminalitet, illegal uppehälle osv. 

            Sen lägg till krafttag mot islamisering alltså de hårda assimileringskrav. Då försvinner även dessa element. 

            Lägg sedan till att vi helt stänger av magneterna. De får inget bidrag som nyanlända. De har inte samma motivation till att stanna kvar. 

            Redan idag finns det många som vill återvända. Men de får ingen hjälp. Och det finns inget program för det i Sverige. Skulle det komma i rullning så blir det som jag sa först. 

            Endast några Sakine Madons blir kvar som redan är assimilerade. Större delen av MENA-invandrare försvinner.

        • http://www.facebook.com/people/Christopher-Pedersen/100000463837345 Christopher Pedersen

           SD’s gräsrötter vill inte det, SD’s toppstyre vill det. Vilka är det som skapar SD’s politik?

          Problemet är att ditt synsätt rör kultur och inte etnicitet. Om en neger ”beter” sig som en ”svensk” betyder inte det att negern slutat vara neger. Ett framtida Sverige där ”svenskarna” är svarta, krullhåriga och ser ut som om de alla stigit av båten igår är inte ett svenskt Sverige längre.

          Där har vi den principiella skillnaden mellan SvP och SD. SvP menar att endast invånare som är ETNISKT lika oss kan bli svenskar. SD menar att alla som beter sig som oss är samma folk som oss…

          • http://detopaverkadesinnet.blogspot.com/ MetalHeadViking

            tabm. Du ska inte snacka om mitt synsätt, då du inte vet något om det. Det vi pratar om är SD:s egentliga syfte. De kanske säger en sak, men resulterar ändå i samma mål som till exempel ND som jag stödde förut. SVP har jag svårt att ta som ett ansvarstagande alternativ. ND är mkt bättre.

            • http://www.facebook.com/people/Christopher-Pedersen/100000463837345 Christopher Pedersen

               Du diskuterar det ur en kulturell frågeställning, konstigt då att jag gör antagandet att du även ser det som en kulturell fråga istället för en etnisk?

              SD’s egentliga syfte kan vi gärna diskutera. Av allt man sett genom åren samt deras politik drar jag slutsatsen att de inte ser det som en etnisk fråga utan som en kulturell. Som sådant drar jag även slutsatsen att deras politik, framförallt långsiktigt, är rent ut sagt skadligt för de etniska svenskarna.

              Jag delar inte din åsikt om att ND skulle vara ”bättre”, men så är jag inte heller engagerad i ND så det är nog inte så konstigt.

              • http://detopaverkadesinnet.blogspot.com/ MetalHeadViking

                Okej. Jag kanske ska omformulera mig, så kanske du förstår vad det är jag försöker säga. 

                SD:s ”kulturella målsättning” kommer även att ha en stor effekt för de ”etniska aspekterna” som du talar om. 

                Även om de kanske helst inte vill tala om etnisk identitet och ser sig mer som kulturnationalister, så får deras assimileringspolitik ändå en effekt som blir större än de kanske själva tror. 

                Vi stänger av magneterna. Hur många invandrare kommer vilja åka hem om de inte har samma privilegier som nu och faktiskt inser att de måste jobba i kalla Sverige och dessutom lära sig språket om de ska bli en del av samhället? MÅNGA. 

                Och nu har vi inte ens räknat in att illegala skickas hem direkt och att kriminella även så. Där har vi MÅNGA fler som åker hem. 

                De allra flesta invandrare har bekvämt med att inte behöva assimilera sig. De behöver inte prata svenska i sin vardag. Men om det börjar ställas krav så blir det inte lika bekvämt. 

                SD röstar inte för några integrationsåtgärder. De får oftast kritik för det. För att de är medvetna om att det inte går att integrera så stora mängder invandrare. Helt omöjligt! 

                Det vet dom. De flesta invandrare lär bli en del av ett återvandringsprogram när de inser att det inte är lika lönt att stanna kvar. Men en minoritet av dem lär också stanna. 

                I slutändan lär vi slippa bli en minoritet i alla fall.

                • http://www.facebook.com/people/Christopher-Pedersen/100000463837345 Christopher Pedersen

                  Problemet är att det är mycket antaganden och förhoppningar. Jag tror även att vi kan komma att slippa undan en hel del av invandrarna med en SD-politik, men de vill samtidigt tillåta invandring av tiotusen + invandrare årligen samtidigt som de inte har en repatrieringspolitik. Med 1,5 + miljoner ickesvenskar i landet redan nu, invandrare som har högre nativitetstal än oss kommer rent matematiskt att resultera i att de slutligen blir en majoritet. Med tanke på riskerna involverade ser jag inte det som positivt att chansa om en sådan viktig fråga för att SD kanske (om de inte blir ännu mer liberala, och det har de ju inte visat prov på genom åren…) kan orsaka en tillfällig minskning av invandring.
                   

                • http://detopaverkadesinnet.blogspot.com/ MetalHeadViking

                  Jag förstår. Men SD kan inte assimilera så många invandrare.Det går ju bara inte. 

                  Ett återvandringsprogram är något som vissa inom partiet talat om, då det även finns en efterfråga bland en hel del invandrare att detta sker. 

                  Men vi får väl se. Jag tor inte SD har ett annat val. Det går inte att assimilera så många invandrare.Omöjligt!

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=1574920573 Timotheus Waldemar

    Den nya trafficing grejen är på väg, snart står de små somaliska barn vid varje hörn och säljer sig för inte fan kommer de få hjälp av sina s.k.a släktingar som redan lämnat dem en gång om inte fler. Slår vad om att hälften kommer in på falska papper och får tvingas till försäljning/prostitution istället. Vad händer med sverige eg??!!

  • Lindelo Forsström

    Vad är detta? Vi svenskar behöver väl inte såhär mke SVART arbetskraft? Eller behöver vi det? DET ÄR NOG MED PIZZERIOR, VÅLDTÄKTS MÄN, TERRORISTER, VAPENHANDLARE, NEGER SNOPPAR OSV!! :@

  • Anonym

    Men se det positivt tänk så många lärare som får jobb med dessa analfabeter, alla läkare som måste gå igång för att en stor del av dem har TBC, alla projekt som måste startas för att integrera kvinnor med en annan kultur så att de inte behöver anamma en annan kultur.

  • http://www.facebook.com/people/Christopher-Pedersen/100000463837345 Christopher Pedersen

    Vadå i ett parti som… NSF lades ner. Slut. Svenskarnas parti är ett helt annat parti. Ungefär som att SD inte är BSS…

    Inom SD är vurmen för Israel stor. De mördar barn och utövar folkmord. Ergo (med din syn på saker och ting) så måste alla SD:are vara för folkmord!!!

    Du har tydligen ingen koll på vad en frihetskamp är eller vad som kan göras i en sådan. Saknar du helt historisk kunskap?

    Och återigen, vad har det med mitt partis politik att göra? Du verkar leva i en vanföreställning (som du fått av massmedia) om att alla etniska nationalister är barnmördare… Ungefär som Breivik som hyllar SD… känner du igen debattmetodiken? Det borde du, det är samma skitsnack som vanlig massmedia kommer med.

    • Anonym

      Christopher Pedersen@

      - Nej, jag ser inte hur bankrån och mord är att bedriva sk. ”frihetskamp”. Snarare är det den självbild psykopater i bruna rörelsen försöker ursäkta sina brott med.

      Så sent som 2006 gick ni till val som Nationalsocialistisk Front? Och ni har en person som drivit en hyllningssida till bankrånare och mördare i er partiledning? Hallå?

      Jag tror det är snarare motparten som lever i en väldigt vanföreställd värld, helt immun mot intryck från den yttre världen. 

      • http://www.facebook.com/people/Christopher-Pedersen/100000463837345 Christopher Pedersen

         Nej du har som sagt ingen historisk kunskap och kan antagligen inte nämna en frihetsrörelse eller deras metodik utan att först googla det…

        SvP existerade inte 2006. Partiet är 3 år gammalt. Sen kvittar det faktiskt vad du fått för dig eller vad du tror, jag kan lova dig att min insikt är större i dessa frågor.

        Vilket parti idag har inte en företrädare som en eller annan gång sympatiserat med en ”radikal” eller på annat vis kontroversiell organisation? Du begriper dig bara inte på att ”Guilty by association” inte är en fungerande argumentationsteknik. Fan, SD skickar företrädare till Israel och frateniserar med mördare, ja rent ut av folkmördare, Sossar, Moderater etc alla har den formen av koppling som du försöker göra. Men eftersom du är helt utan historisk kunskap eller förmåga till eftertanke inser du inte hur irrelevant din linje är för faktiskt förd politik.

        Du gillar SD. SD gillar folkmördare och krigsbrottslingar. Således, med din briljanta deduktiva förmåga gillar du folkmord och krigsbrott. Du kanske menar på att så inte är fallet, att Israels brott mot mänskligheten är faktuella felaktigheter, eller att SDs politik inte alls framhäver folkmord som något önskvärt etc, men så kan ju omöjligt vara fallet. Det bara måste vara att du personligen hatar och är en hemlig sektmedlem (kriminell kanske?).
        Guilt by association. Skitbra… Skall du inte försöka klumpa ihop mig eller SvP direkt med en pedofil eller något med när du ändå är igång? Alltså, ignorera gärna våra ställningstaganden eller vår politik rörande pedofiler, jag är säker på att du snart kan konstatera ännu en självpåkommen ”sanning” om detta med.

        • Anonym

          Christopher Pedersen@

          - Jag tycker det vittnar mer om vad motparten är för sorts människa där i hans rörelse finns tolerans för bankrånare och mördare.

          Nåväl, rent konkret, vad har egentligen förändrats sedan NSF bytte namn till SvP? Förutom era ”aktivister” fått en ny ”frän” flagga att vifta med..?

          • http://www.facebook.com/people/Christopher-Pedersen/100000463837345 Christopher Pedersen

             I ”din rörelse” finns det tolerans för barnmördare och krigsförbrytare. Det tycker jag säger en del.

            • Anonym

              Christopher Pedersen@

              - Vilken enskild företrädare i den invandringskritiska rörelsen har gjort sig skyldig till barnmord och krigsbrott? (Löjligt!)

              Jag kan peka på era brott på företrädare i er rörelse, kan du i min..?

              • http://www.facebook.com/people/Christopher-Pedersen/100000463837345 Christopher Pedersen

                 Vadå? Menar du att flera topp-politiker i SD inte besökt Israel och fraterniserat med barnamördare och att du inte stödjer dem indirekt? Vad är detta?!?!  Börjar du förstå att ”Guilt by association” inte fungerar?

                • Anonym

                  Christopher Pedersen@

                  - Nej, jag börjar inse att du har helt slut på argument (inte för att du hade något till att börja med..) mot mina.

                  Vilken SD-företrädare har gjort sig skyldig till barnmord och krigsbrott?

                  Låt höra. Det är ganska allvarliga anklagelser.

                • http://www.facebook.com/people/Christopher-Pedersen/100000463837345 Christopher Pedersen

                   Hahaha förstår du ens vad ”Guilt by association” betyder???

                • Anonym

                  Christopher Pedersen@

                  - Ja, och det är väldigt långsökt anklaga SD för barnmord och krigsbrott.

                  Kom igen, avslöja vilken SD:are gjort sig skyldig till detta. Så ringer jag domstolen i Haag. Nu nålar vi fast den jäkeln! ;)

                • Anonym

                  Christopher Pedersen@

                  - Svara nu på vad som konkret förändrats i NSF sedan ni bytte namn till SvP?

                  Jag väntar fortfarande på ett svar.

  • Anonym

    Hur många självmordsbombare skall vi importera? Är vi för många svenskar i detta land eller??

  • Anonym

    När man trodde att botten var nådd…..

  • Anonym

    Christopher Pedersen@

    - 10 år?

    Och fortfarande kommer nazismen och nazister i bruna rörelsen som en överraskning för dig?

    Jösses..

    • http://www.facebook.com/people/Christopher-Pedersen/100000463837345 Christopher Pedersen

       Vad tusan dillar du om? Menar du att jag skulle sakna kunskap om att det finns nationalsocialister i rörelsen för att jag ifrågasätter din smutskastning av alla etniska nationalister (dvs alla som inte är Sverigedemokrater och istället värnar de etniska svenskarnas väl.) ?

      För övrigt har du fortfarande inte kommit med ett enda motargument. Det är bara ”nazister, bruna rörelsen, bla bla bla” från dig. Du kommer aldrig komma med några motargument antar jag? Klarar du inte det?

      Varför vågar du inte stå för vem du är för övrigt? Feghet? Skäms du? Man undrar lite för det finns många av oss som inte skäms för att vi kämpar för vårt land och vårt folk. *pik*

      • Anonym

        Christopher Pedersen@

        - För att ”smutskasta” måste jag komma med något som inte är sant, vilket jag inte gjort, i syfte att förtala.

        Jag kommer med fakta om bruna rörelsen och du väljer vända blicken bort från allt som känns obekvämt för dig. Typisk sektmentalitet.

        Oroa dig inte, jag är inte en agent utsänd av ZOG. Så tappa inte fotfästet i verkligheten nu…

        Men var stor nog inse när debatten är förlorad. Just nu skämmer du bara ut dig..

        • http://www.facebook.com/people/Christopher-Pedersen/100000463837345 Christopher Pedersen

           Så när du säger att medlemmar i min partiledning består av folk som inte är med i sagda partiledning och försöker insinuera det ena och andra, är det inte smutskastning? Bara okunskap?

          Bara att du kallar det för ”sektmentalitet” säger allt. Jag ifrågasätter dig och dina argument, men att ifrågasätta ligger inte dig i fatet och då är det ”sektigt”?

          Nej jag tror inte att du är någon form av agent. Bara en fanatisk individ som hatar alla etnonationalister och som samtidigt är så feg att du inte ens vågar stå upp för dina åsikter. Avsaknad av svenskt mod den saken är säker.

          Haha debatten förlorad?! Du har ju inte kommit med ETT enda motargument! Det enda du gör är att försöka angripa ”rörelsen” med ”Guilty by association” argument. Svarar du på en av mina frågor eller kommer med ett motargument så kanske det kan anses vara en debatt. Just nu är det bara du som gaggar vilt. Men ok, jag ger dig en chans till…

          Ett framtida Sverige styrt av SD och med deras politik genomförd = Ett framtida Sverige där de etniska svenskarna är en minoritet. Sant eller falskt? Motivera och argumentera.

          • Anonym

            Christopher Pedersen@

            - När har SD någonsin uttryckt en önskan att svenskar ska bli en minoritet? Förklara.

            Okej, normala argument biter inte på dig. I bruna rörelsen är vi en trygg liten sekt och behöver inte bekymra oss om världen utanför. De kontrolleras ju bara av ZOG.

            Nåväl, förklara för mig och alla andra hur en nazistisk diktatur kommer att genomföras i Sverige inom en snar framtid?

            SvP vill ju inte bara kasta ut alla invandrare utan också alla demokrater.

            • http://www.facebook.com/people/Christopher-Pedersen/100000463837345 Christopher Pedersen

               SD verkar för assimilation. Assimilerar du främmande folkgrupper (etniciteter) med högre nativitet än ursprungsbefolkningen får man en demografisk situation där dessa grupper ökar i andel invånare- rent matematiskt innebär detta att de blir en majoritet till slut. SD har ingen repatriationspolitik längre och har inga planer på ett invandringsstopp, dessa 10.000 + invandrare man redan nu säger kommer få fortsätta invandra årligen kan läggas till de 1,5 miljoner som redan är här samt dessa gruppers kommande avkommor. SD verkar således, rent deduktivt, för en politik som långsiktigt är direkt skadlig för de etniska svenskarna, en grupp SD inte säger sig värna mer än andra grupper i samhället eftersom de anser att ”svensk” är man om man delar vår ”kultur”. De ser således inga problem med ett framtida Sverige befolkat av en majoritet icke etniska ”svenskar”.

              Dina argument är inte ”normala”, du har faktiskt inte kommit med några argument alls utan med floskler, tokiga och ogrundade påhopp och därmed avhopp från diskursen.

              Varför skall jag förklara något om en ”nazistisk diktatur”? Lever du i en vanföreställning att jag skulle representera eller önska en sådan?

              Kan du sluta hitta på egna saker och försöka få dem att låta som sanning? Var tusan hittar man på något som att SvP vill kasta ut alla invandrare och demokrater?!?! Vi är emot VISS invandring och vi är emot VISSA former av parlamentarisk demokrati, inte sann demokrati (folkstyre) som system. Känner du ens till att det finns olika sorter av demokrati?!

              Hade du läst vad vi står för och bildat dig en egen uppfattning hade du redan känt till detta, men ditt mål är inte en sansad debatt utan att kasta skit… Fan vissa människor har huvudet så långt upp i röven att man undrar hur de kan undvika klökningskänslor i halsen…

              • Anonym

                Christopher Pedersen@

                - Återigen är du tvungen att ljuga när du saknar argument.

                När har SD någonsin uttryckt en önskan att svenskar ska bli en minoritet?

                Sedan är du väldigt illa påläst om SDs politik.

                Assimilation betyder ett synsätt där invandrare ska anpassa sig till svenskt samhälle. I rak motsats till dagens integration, där varje grupp får skapa egen lag och samhälle parallellt det svenska.

                SD stödjer också bidrag för invandrare som fortfarande känner sig främmande för svenska samhället och önskar återvända hem.

                * * *

                Jag vill minnas du kallade allmän rösträtt för efterblivet i kommentarsfältet på bloggen?

                http://sverigeidag.wordpress.com/2011/10/04/caroline-kindberg-sd-gar-over-till-svenskarnas-parti/

                Och jag vill minnas jag frågade dig om hur stor del av svenska folket kan klassas som efterblivet? Eller bara de som inte stödjer er?

                Vad är det för sorts ”demokrati” SvP önskar? Ingen rösträtt och medborgarskapet ska prövas via DNA-test.

                Låter som en väldigt förtryckande framtid ni önskar för svenska folket..

                • http://www.facebook.com/people/Christopher-Pedersen/100000463837345 Christopher Pedersen

                  Seriöst, anklagar DU som hittar på saker till höger och vänster, MIG för att LJUGA?!?! Hur ser saker och ting ut i din skalle?

                  SD’s politik leder utan tvekan till att etniska svenskar blir en minoritet. De säger rakt av att det inte är ett problem. Svenskhet är kulturellt och inte etniskt i SD’s världsbild.  Med andra ord har jag redan förklarat, flera gånger, för dig hur deras politik ser ut. Själv har du inte ens kommit till den nivån av politisk insikt än…

                   Parlamentarism och allmän rösträtt är efterblivet. Efterblivna FÅR lov att rösta, helt utan motkrav eller kunskapskrav. En somalier med IQ 65 som inte kan svenska får rösta (om han har medborgarskap)…Kalla mig gärna för ”nazist” för att jag tycker att systemet bör utvecklas och motkrav ställas för deltagande i de styrande processerna.

                  Det betyder inte att jag är antidemokrat dock. Jag tror inte du förstår det i vilket fall som och nu börjar mitt tålamod tryta.

                • Anonym

                  Christopher Pedersen@

                  - Ja ”seriöst”.

                  Du har fortfarande inte kommit med ett enda exempel på där SD önskar svenskar ska bli en minoritet. Förutom i din väldigt förvirrade tankevärld.

                  Ja, men nu är ju inte alla svenskar somalier?

                  Tvärtom har svenskar bland Europas högsta IQ.

                  Kanske därför inga svenskar stödjer er politik? ;)

                  Dvs. förutom väldigt dysfunktionella individer..

                • http://www.facebook.com/people/Christopher-Pedersen/100000463837345 Christopher Pedersen

                   (Jag gillar att du länkar till den specifika sidan för övrigt. Sällan har jag ägt någon så totalt och omintetgörande i en kommentarstråd…)

                • Anonym

                  Christopher Pedersen@

                  - Finns två sidor av samma mynt.

                  Jag vill t ex gärna se dig övertyga svenska folket om varför vi måste avskaffa demokratin och ta upp kampen mot ZOG.

                  Funkade ju fint redan 20 år tidigare i gamla NSF..?

  • Anonym

    Jag tror att regimen Reinfeldt håller på och gräver sin egen grav!

    Det värsta är apropå att gräva gravar hur många personer måste få sätta
    livet till för att REinfeldt ska gå till historien som Sveriges största
    landsförrädare genom tiderna och det ruggiga är att svenska folket
    betalar hans illegaka verksamhet.

    Det är hög tid att upprätta folkdomstolar som skyddar svenska befolkningen mot landsförrädare!

  • Anonym

    Jag tror att regimen Reinfeldt håller på och gräver sin egen grav!

    Det värsta är apropå att gräva gravar hur många personer måste få sätta
    livet till för att REinfeldt ska gå till historien som Sveriges största
    landsförrädare genom tiderna och det ruggiga är att svenska folket
    betalar hans illegaka verksamhet.

    Det är hög tid att upprätta folkdomstolar som skyddar svenska befolkningen mot landsförrädare!

  • Anonym

    Jag tror att regimen Reinfeldt håller på och gräver sin egen grav!

    Det värsta är apropå att gräva gravar hur många personer måste få sätta
    livet till för att REinfeldt ska gå till historien som Sveriges största
    landsförrädare genom tiderna och det ruggiga är att svenska folket
    betalar hans illegaka verksamhet.

    Det är hög tid att upprätta folkdomstolar som skyddar svenska befolkningen mot landsförrädare!

  • Anonym

    Jag tror att regimen Reinfeldt håller på och gräver sin egen grav!

    Det värsta är apropå att gräva gravar hur många personer måste få sätta
    livet till för att REinfeldt ska gå till historien som Sveriges största
    landsförrädare genom tiderna och det ruggiga är att svenska folket
    betalar hans illegaka verksamhet.

    Det är hög tid att upprätta folkdomstolar som skyddar svenska befolkningen mot landsförrädare!

  • Anonym

    Jag tror att regimen Reinfeldt håller på och gräver sin egen grav!

    Det värsta är apropå att gräva gravar hur många personer måste få sätta
    livet till för att REinfeldt ska gå till historien som Sveriges största
    landsförrädare genom tiderna och det ruggiga är att svenska folket
    betalar hans illegaka verksamhet.

    Det är hög tid att upprätta folkdomstolar som skyddar svenska befolkningen mot landsförrädare!

  • http://www.facebook.com/people/Håkan-Holst/100003169498080 Håkan Holst

    Nu får det ta mej fan vara nog!

    • Anonym

      Det kan jag aaaldrig tänka mej att det är… inte på läääänge ännu…

  • http://www.facebook.com/people/Håkan-Holst/100003169498080 Håkan Holst

    Nu får det ta mej fan vara nog!

  • Anonym

    I mitt kvarter där jag bor så ger kommunen hus, såna här parhus till äckel-somalier som kommer hit, helt gratis, ganska stora med tomt och två våningar, fina hus som är nyrenoverade. WTF? Samma hus som min familj betalat mycket pengar för, vi som är riktiga svenskar och bott i Sverige hela våra liv. Och vad gör somalierna? Jo dem bor där, alla fönster är igentäckta, man hör alltid skrik och gap där innifrån(misshandel) dom gör öppen eld i köket för att laga mat på(vet inte hur man använder spis och ugn eftersom dem kommer direkt från djungeln) sen deras framsida av huset och trädgården ser helt djävla dött ut för dem är aldrig ute!

  • Anonym

    I mitt kvarter där jag bor så ger kommunen hus, såna här parhus till äckel-somalier som kommer hit, helt gratis, ganska stora med tomt och två våningar, fina hus som är nyrenoverade. WTF? Samma hus som min familj betalat mycket pengar för, vi som är riktiga svenskar och bott i Sverige hela våra liv. Och vad gör somalierna? Jo dem bor där, alla fönster är igentäckta, man hör alltid skrik och gap där innifrån(misshandel) dom gör öppen eld i köket för att laga mat på(vet inte hur man använder spis och ugn eftersom dem kommer direkt från djungeln) sen deras framsida av huset och trädgården ser helt djävla dött ut för dem är aldrig ute!

  • Anonym

    Jag orkar inte höra mer om detta sjuka samhälle som Sverige har blivit, vi Svenskar är snart i minoritet och skarorna av drägg växer sig starkare för vart år som går och så länge vi tar hit folk som inte hör hit här,Jävla luffare de inkompetenta politiker som tar hit en massa patrask som sen ska leva på oss som någon jävla igel livet ut och massproducera sin avkomma som sedan ska leva på oss,nu måste det bli ett stopp på denna inkompetens som styr Sverige över folks huvuden.

  • Anonym

    Jag orkar inte höra mer om detta sjuka samhälle som Sverige har blivit, vi Svenskar är snart i minoritet och skarorna av drägg växer sig starkare för vart år som går och så länge vi tar hit folk som inte hör hit här,Jävla luffare de inkompetenta politiker som tar hit en massa patrask som sen ska leva på oss som någon jävla igel livet ut och massproducera sin avkomma som sedan ska leva på oss,nu måste det bli ett stopp på denna inkompetens som styr Sverige över folks huvuden.

  • Anonym

    Jag orkar inte höra mer om detta sjuka samhälle som Sverige har blivit, vi Svenskar är snart i minoritet och skarorna av drägg växer sig starkare för vart år som går och så länge vi tar hit folk som inte hör hit här,Jävla luffare de inkompetenta politiker som tar hit en massa patrask som sen ska leva på oss som någon jävla igel livet ut och massproducera sin avkomma som sedan ska leva på oss,nu måste det bli ett stopp på denna inkompetens som styr Sverige över folks huvuden.

  • Anonym

    Jag orkar inte höra mer om detta sjuka samhälle som Sverige har blivit, vi Svenskar är snart i minoritet och skarorna av drägg växer sig starkare för vart år som går och så länge vi tar hit folk som inte hör hit här,Jävla luffare de inkompetenta politiker som tar hit en massa patrask som sen ska leva på oss som någon jävla igel livet ut och massproducera sin avkomma som sedan ska leva på oss,nu måste det bli ett stopp på denna inkompetens som styr Sverige över folks huvuden.

  • Anonym

    Jag orkar inte höra mer om detta sjuka samhälle som Sverige har blivit, vi Svenskar är snart i minoritet och skarorna av drägg växer sig starkare för vart år som går och så länge vi tar hit folk som inte hör hit här,Jävla luffare de inkompetenta politiker som tar hit en massa patrask som sen ska leva på oss som någon jävla igel livet ut och massproducera sin avkomma som sedan ska leva på oss,nu måste det bli ett stopp på denna inkompetens som styr Sverige över folks huvuden.

  • http://petterssons.bloggsida.se/ Petterssons

    30 000, det är på gränsen till smålöjligt. Enligt migrationsverkets senaste prognos kommer det i år det dubbla, 60 000 anhörig invandrare till vårt land.

    http://petterssons.bloggsida.se/politik/60-000-anhoriginvandrare-vantas

  • http://petterssons.bloggsida.se/ Petterssons

    30 000, det är på gränsen till smålöjligt. Enligt migrationsverkets senaste prognos kommer det i år det dubbla, 60 000 anhörig invandrare till vårt land.

    http://petterssons.bloggsida.se/politik/60-000-anhoriginvandrare-vantas

  • http://petterssons.bloggsida.se/ Petterssons

    30 000, det är på gränsen till smålöjligt. Enligt migrationsverkets senaste prognos kommer det i år det dubbla, 60 000 anhörig invandrare till vårt land.

    http://petterssons.bloggsida.se/politik/60-000-anhoriginvandrare-vantas

  • http://petterssons.bloggsida.se/ Petterssons

    30 000, det är på gränsen till smålöjligt. Enligt migrationsverkets senaste prognos kommer det i år det dubbla, 60 000 anhörig invandrare till vårt land.

    http://petterssons.bloggsida.se/politik/60-000-anhoriginvandrare-vantas

  • http://petterssons.bloggsida.se/ Petterssons

    30 000, det är på gränsen till smålöjligt. Enligt migrationsverkets senaste prognos kommer det i år det dubbla, 60 000 anhörig invandrare till vårt land.

    http://petterssons.bloggsida.se/politik/60-000-anhoriginvandrare-vantas

  • Anonym

    Att inte svenska  regeringen förstår va pågår föstrår ja inte, muslimer/svarta och dess like kommer ta över…….Om 80 (eller mindre) år kommer ingen helsvensk finnas !!! kanske de dom vill ja vet inte !!! de är synd man bara är i 35 års åldern !!!!

  • Anonym

    Att inte svenska  regeringen förstår va pågår föstrår ja inte, muslimer/svarta och dess like kommer ta över…….Om 80 (eller mindre) år kommer ingen helsvensk finnas !!! kanske de dom vill ja vet inte !!! de är synd man bara är i 35 års åldern !!!!

  • Anonym

    Att inte svenska  regeringen förstår va pågår föstrår ja inte, muslimer/svarta och dess like kommer ta över…….Om 80 (eller mindre) år kommer ingen helsvensk finnas !!! kanske de dom vill ja vet inte !!! de är synd man bara är i 35 års åldern !!!!

  • Anonym

    Att inte svenska  regeringen förstår va pågår föstrår ja inte, muslimer/svarta och dess like kommer ta över…….Om 80 (eller mindre) år kommer ingen helsvensk finnas !!! kanske de dom vill ja vet inte !!! de är synd man bara är i 35 års åldern !!!!

    • Anonym

      Dom förstår i allra högsta grad vad som pågår och det är precis vad dom vill.

    • Anonym

      Dom förstår i allra högsta grad vad som pågår och det är precis vad dom vill.

    • Anonym

      Dom förstår i allra högsta grad vad som pågår och det är precis vad dom vill.

    • Anonym

      Dom förstår i allra högsta grad vad som pågår och det är precis vad dom vill.

    • Anonym

      Dom förstår i allra högsta grad vad som pågår och det är precis vad dom vill.

  • http://www.facebook.com/david.lundqvist1 David Lundqvist

    grattis sverige……

  • Anonym

    SD är spikat nästa val……

  • http://www.facebook.com/people/Martin-Winberg-Elmkvist/618642998 Martin Winberg Elmkvist

    AMEN VA FAN!!! SLUTA att plocka in massa INVANDRARE era jävla PUCKON!!!  SE FÖRST till att det finns jobb till oss alla som BOR HÄR innan ni tar in fler folk!!!!!!!!!! Visst att dom kan bo här OM det är ett mega krig i deras land, sedan ska dom HEM igen!!! OM det inte finns jobb till alla här i landet, vilket aldrig kommer hända. hahahaha.

  • http://www.facebook.com/people/Lars-Ivar-Carlsen/100001067628346 Lars-Ivar Carlsén

    Hoppas dom hamnar i Södermalm isf så dom kan frottera sig med den gamla adeln + sitta och sippa på en cafe latte med dessa mångkulturvurmare.

    Undrar hur länge det dröjer innan priset på deras bostäder rasar ner till 1/1000 av det forna värdet?

  • http://www.facebook.com/argander Håkan Argander

    Ja snart är det fler invandrare i Sverige än Svenskar .. Och då har inte SD ngt att säga till om .. så det finns bara ett alternativ i nästa val … Sverige Demokraterna !

  • Anonym

    Sverige är en diktatur för etniska svenskar. Vi har bara skyldigheter och ska finna oss i och betala allt våra regerande diktatorer till landsförrädare hittar på. Däremot en demokrati för blattar, romer, hottentotter, negrer mm som importeras i parti och minut. Om 20 år kommer dessa somalier ha förökat sig ohejdat, plus alla andra jävla parasiter som också förökar sig exponentiellt. Fy fan. Nu lämnar jag snart detta jävlanäste.

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100001249106350 Oliver Hercules Andersson

    SD 2014 !

  • http://twitter.com/_DjinN Max

    Tycker vi helt kan sluta ta in invadrare från dessa delar av välrden tills dem släpper våra journalister samt låter dem utföra sitt jobb!

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=602276382 Madde Censur

    Men smart där!!! Idioter. När dom 30 000 små krulliga negerbarnen kommer hit så ska dom ju ha kläder, komma igång bidrag på minst 25 000kr, mat och föräldrarnas månadsinkomst från soc ökar med 15 000kr. Sen får vi svenskar stå där med skägget i brevlådan. Jobba tills vi blir 75. O banne den svensk som måste ha socbidrag, har du tur får du råd med en limpa!!!

    • http://www.facebook.com/argander Håkan Argander

      O sen subvetionerade körkort som vi Svenskar får betala genom skattemedel …

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100000599277800 Hampus Hellström

    Regeringen Är LANDSFÖRÄDARE!!!!!!!!!!!!! Ut med packet!!! + Alla jävla Muslimer!!!

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=1422078677 Jonathan Seifors

    kom igen tycker ni inte att det räcker eller omfg asså gud svenne 4life!!

  • http://politisktinkorrekt.info ThinksTwice

    Kom och hjälp mig att dö.

  • http://twitter.com/MormorKarin Karin **

    Man blir förtvivlad:-(

  • Anonym

    Det blir mer och mer tydligt. Välfärden och den svenska staten måste haverera, när bidragen är slut kommer främlingarna förhoppningsvis bege sig till varmare breddgrader och då kan planeten Tellus kronjuveler, den vite mannen, börja bygga upp civilisationen igen. En dag kommer vansinnet att ta slut.

    • http://profiles.google.com/pirinhagbg Fredrik Larsson

      Tyvärr blir det nog ett blodigt slut…

  • Tomas O’Maely

    Och alla ska snart ha körkort också.

  • http://kapitel109.blogspot.com/ kapitel109

    Å ena sidan kan jag tycka att har vi väl tagit in föräldrarna så är det väl bara rätt att också ta in barnen.

    Å andra sidan handlar det här förstås om människor från ett av världens allra mest primitiva hörn, från ett land som kulturellt ligger på ungefär samma nivå som Europa under folkvandringstiden. Kan ens Reinfeldt förmå sig hävda att dessa människor berikar vår kultur?

  • http://www.facebook.com/PianoBlack Simon Leo

    Borde man inte fråga folket innan man tar in massor med invandrare? Trodde Sverige var ett demokratiskt land. Sjukt dåliga ni är rikstan.. riktigt jävla dåligt..

  • Anonym

    Det vankas ännu mer strålande tider för sveriges skattebetalare tydligen. Varför inte flytta alla somalier hit på en gång, så våpet Lööfs mål 40 milj ”svenskar” förverkligas och ”välståndet” säkras på samma gång.

    Skall bli kul att se hur kommunerna klarar av denna anstormning av analfabeter!

  • http://www.facebook.com/people/Lennart-Johansson/1604932372 Lennart Johansson

    Man undrar ju vem som betalar biljetten. En enkel i ekonomiklass Kostar minst 10´000:-. Sen finns det inte ett flygbolag i världen som släpper ombord någon utan giltiga ID- handlingar. Det skulle inte förvåna mig ett dugg om regeringen specialchartrar ett antal jumbojets och hämtar upp 30´000 negerungar

  • Anonym

    Inte fler? Börjar Sverige tappa orken? Eller tycker somalierna inte längre att Sverige är toppen? Behövs nog lite mer information på orten.

  • Anonym

    Pröva inte att ta hand om alla som redan finns eller är födda i sverige!!!???
    Jävlar så förbannad jag blir!! Här går man arbetslös månad efter månad, med utförsäkrade föräldrar. Soc vill inte hjälpa till för man står som ägare på en bil som kostat 4000kr, arbetsförmedlingen vill att man ska flytta land och rike runt för att få ett jobb, papper efter papper och intyg efter intyg krävs för att man ska få en endaste spänn någonstans ifrån, men dom här jävlarna tar man in i tusental och ger bistånd direkt??!! HUR FAN TÄNKER REGERINGEN?????
     

    • Anonym

      Jag känner verkligen med dig och dina föräldrar och alla övriga i samma situation. Det är en stor skam hur svenska politiker behandlar sin egen befolkning. De skulle ställas till ansvar i HAAG tribunalen, dessa folkförrädare.

      • World Traveller

        Haag tribunalen ar pro-islam saa det ar nog inte lont.

  • Anonym

    Nämen, vad trevligt; bygg fler boenden för dessa ”barn” NU!!!

    Att vi sedan har gamla på våra inrättningar som inte får duscha eller komma ut är ju bara en skitsak, eller hur? :(

  • http://www.facebook.com/people/Sandra-Rosvall/678927254 Sandra Rosvall

    de ska bli spånnande o se hur många som kommer rösta på SD i nästa val …

  • Anonym

    Ooohhhhh…… Herre Jeeesus!!!!
    Den cyniske herr Reinfeldt  dränerar Sveriges ekonomi och låter våra kärnfunktioner vård, skola, omsorg förfalla till förmån för analfabeter från Somalia.
    Att min röst går till SD 2014 är en självklarhet. Det enda partiet från vänster till höger som vill ha slut på detta pk-vansinne.

  • Anonym

    Jag mår illa över detta. Ännu fler bidragmaskiner skall komma hit och få njuta av svensk välfärd något som inte ens vi svenskar kan njuta av. Städer kommer att få sin andel av våldtäkter mord rån och städer kommer att förfalla än mer. Och notan den tar vi svenska skattebetalare hand om som det brukar vara då det gäller muslimer. Muslimerna siktar på att ta överige och i den här takten kommer det att gå fortare än planerat,skrämmande minst sagt.

  • Anonym

    Svenskarna och Europeerna skall utrotas tydligen. Om jag skriver vad jag vill göra med de ansvariga för dessa brott mot Sverige skulle jag bli censurerad här på Fria Tider. Min vrede har inga gränser. Hat är ett för milt uttryck.

    • Anonym

      Jag är också halvt vansinnig över denna galenskap från svenska politiker.
      Men vad jag inte kan begripa är varför den svenska valboskapen inte stöder det enda partiet som vill ha stopp på eländet – SD?

      • http://www.facebook.com/people/Christopher-Pedersen/100000463837345 Christopher Pedersen

         För att SD inte vill stoppa eländet? SD vill inte repatriera invandrarna, vill inte stoppa invandringen och på det stora hela är de mer urblekta än syratvättade jeans. Det var många år sedan de sålde ut sig och alla de goda idealen. Nu tycker de att negrer är precis lika svenska som du och jag, bara de kan dansa kring en midsommarstång. I ett land styrt helt av SD hade etniska svenskar fortfarande blivit en minoritet i sitt eget land. Det hade kanske tagit ett par årtioenden till, men resultatet hade varit detsamma. Så vill man ha ett svenskt Sverige finns det svenskarnas parti (SvP) ett nytt parti på stark frammarsch.

        http://www.svenskarnasparti.se

        • Anonym

          Javisst, lita på NSF-männen som lovade blodig revolution mot demokratin och hämnd på världens judar.

          De verkar ju.. Balanserade?

          • http://www.facebook.com/people/Christopher-Pedersen/100000463837345 Christopher Pedersen

             Trams, hitta EN i partiledningen i SvP som stått för eller står för sådana åsikter så köper jag en hatt och äter den.

            Vad sägs om att du försöker möta mina argument istället för att bete dig likt en pk:ist? Kan du det eller är det svårt?

            • Anonym

              Christopher Pedersen@

              - Stefan Jacobsson drev en hyllningssida till mördarna i amerikanska nazistgänget The Order, fortfarande stor inspiration inom bruna rörelsen.

              Vi har sett prov på copycats av The Order i Sverige, bankrån, misshandel och psykopater kapabla att döda i er rörelse.

              Men detta är prov på tolerans enligt bruna rörelsen va’..?

              Björkqvist sitter förvisso inte i partiledningen, men hur tolkar du den här bilden? http://sverigeidag.files.wordpress.com/2011/04/mail.jpeg

              Han driver er partitidning och kandidat i kommunala val för SvP, ingen marginaliserad typ alltså.

              Se gärna tv3:s Insider i de youtubeklipp som ligger under mitt namn i inlägget. Ärleskog nämns.

              http://sverigeidag.wordpress.com/2011/04/13/nazist-sdu-later-oss-inte-va%e2%80%99-med-%e2%80%93-va%e2%80%99-oseriosa-de-e/

              Smaklig måltid.

              • http://www.facebook.com/people/Christopher-Pedersen/100000463837345 Christopher Pedersen

                 Att en ung arg person för ca 20 år sedan körde ett hetskt tal mot judar? Oj ja det är jättehemskt för INGEN har ju någonsin sagt något dumt i sin ungdom? Återigen, han driver den delvis fristående nättidningen Realisten och är inte med i partiledningen. Är det samma Insider från 20 år sedan där man ser SD:are i uniform som heilar? Relevans för dagens politik?

                Om Stefan tycker att en frihetsrörelse är bra eller ej får stå för honom, jag vet att det finns många nationalister som tycker om IRA för deras kamp för ett självständigt Irland med, men det lägger jag inte dem i fatet. USA ser jag inte som någon skillnad. Frihetsrörelser som motarbetar ett system som dödar deras eget folk brukar demoniseras av sina fiender.

                • Anonym

                  Christopher Pedersen@

                  - … i ett parti som så sent som 2006 gick till val som NSF, Nationalsocialistisk Front.

                  Att ni nassar fortfarande beundrar The Order förklarar något vad bruna rörelsen gjort sig skyldiga till sista 20 åren. Men ursäktar inte.

                  Men mörda och råna banker, det är enligt dig bedriva en frihetskamp..?

                  Eller var det också en konspiration från ZOG?

                • http://www.facebook.com/people/Christopher-Pedersen/100000463837345 Christopher Pedersen

                   Du vet som sagt inte vad en frihetskamp kan innefatta. Historisk okunskap.

          • http://www.facebook.com/people/Christopher-Pedersen/100000463837345 Christopher Pedersen

             Trams, hitta EN i partiledningen i SvP som stått för eller står för sådana åsikter så köper jag en hatt och äter den.

            Vad sägs om att du försöker möta mina argument istället för att bete dig likt en pk:ist? Kan du det eller är det svårt?

        • Anonym

          Christopher Pedersen@

          - Nej, bankrånare och mördare är ju en väldigt, väldigt missförstådd grupp i historien.

          Dumma, dumma mig..

  • Anonym

    Hur kan det kallas bistånd och hjälp när fler och fler föds och fler och fler saknar mat och vatten och svälter? Skrämmande att de kommer hit, som misskött sitt land som de gjort, istället för att stanna där och kämpa för sitt land. Bara lämnar  problemen till andra i sitt land och kräver att Sverige ska betala dem. Bekvämt för dem, men utveckling?
    Vad blir bättre i deras land? Kommer i ökande skaror precis som de fördubblar sig i Somalia vart tolfte år. Ihop med Afrika som helhet. Cirka 750 miljoner i Afrika nu blir omkring 1,6 miljarder om några decennier och troligen innan. Föds 93 miljoner fler i uländerna om året och 1 miljon i iländerna. Bara packa och komma, tycker utvandrarna och deras vänner. Inget mat och vatten i deras länder och arbetslöshet, finanskris, överkonsumtion och brist här också, som ökar ytterligare. Sverige har det inte bättre än andra som påstås för att motivera invandringen av muslimer. Kanske istället sämre än många?
     200.000 lämnar deras landsbygd om dagen för slum i storstäder. HIV, tuberkulos och malaria tillbaks, vattenförgiftning för miljontals. 1,5 miljoner barn per år dör av vattenrelaterade sjukdomar i arabstaterna. Tomrummen efter dem när de dör eller lämnar landet märks inte utan fylls på lika snabbt. Istället får de hjälp att föröka sig ännu mer än normalt/onormalt genom Sveriges ”stöd”.
    Visst är det orimligt! Hemskt helt enkelt. Vilka hjälper andra mot dem och deras ökning och problem? Hemskt att se dem flöda in, få bidrag och sprida sig här. Skrämmande utveckling. Diktaturregeringen borde avgå! Den har inte svenska folkets bästa för ögonen. Inte haft de senaste 40 – 60 åren.

  • Anonym

    Vi har att se framemot en epidemi av grupp- och överfallsvåldtäkter när dessa ”barn” når könsmogen ålder.

  • Pantertanten

    Vilket vansinne!!!

  • Anonym

    …………..vet inte vad man kan säga…..jag tror jag måste kasta upp……

    • http://www.facebook.com/dunderthedirt Dunder Von Dirt

      Så du tycker att det är fel med invandring men vill bli en invandrare själv? Hahahahahaha!!!!

      • Anonym

        Ja visst är det ironiskt. Man kan egentligen bara skratta åt eländet som du gör. Jag har inga förväntningar att mitt nya land ska trycka mat i munnen på mej, eller på annat vis särbehandla mej med förmåner som ingen av de infödda har rätt till. Jag kan försörja mej själv. Sedan tror jag inte att du är dummare än att du förstår skillnaden, eller kanske inte…mej kvittar det…

  • Anonym

    Är det någon som vet om DNA-testet görs i Addis Abeba eller i Sverige? Ska det göras här så lär ju hela Somalia flytta hit! När man får besked från testet att man inte är släkt så är det ju bara att söka asyl som vanligt eftersom man redan är här. Tack som fan, MP och M.

    • Anonym

       Fattade inte du direkt efter Maria’s och Freddes kärleksnatt att detta är hennes härliga testamente till oss svenskar!?
      Fredde tittar bara på oss med pudelögonen…har inte ens vett att skämmas!

  • Odalmannen

    Felpost

  • http://www.box.com/files#/files/0/f/0/1/f_1373422789 Repertor

    Ytterligare 30 000 av Monas & mauds valarbetare..
    Man tackar.  SD kommer att öka till närmare 60% till 2018.

    The truth points to itself..!

  • Odalmannen

    Stopp! Det här går ju bara inte längre! Om massinvasionen till Sverige får fortsätta oförminskad i samma takt som nu så kommer svenskarna (vi som har svenska förfäder) att bli till en liten undanträngd minoritet i vårt eget land inom loppet av bara 40 år. Då kommer inkräktarna (de som inte har svenska förfäder) att bli till en klar majoritet och kunna bestämma helt över huvudet på oss. Då får vi sedan dansa helt efter deras pipa.

    Om 40 år kommer loppet redan att vara över och den svenska befolkningen på god väg att ha blivit fullständigt utbytt. Då kommer våra egna barn och barnbarn att tvingas leva helt på invandrarnas nåder som en liten etnisk minoritet i sitt eget land och inte längre själva kunna påverka sin tillvaro. Vid det laget kommer svenskarna att vara helt marginaliserade och utstötta. Kampen om Sverige står därför nu, inte om 40 år. Om 40 år har det hunnit bli alldeles för sent. Vi kan därför inte vänta längre, vi måste kämpa nu.

    Vi måste samlas ute på gatorna varje dag (på det sätt som de modiga grekerna gör, de är minsann inte rädda av sig för att visa sin ilska och sitt missnöje helt öppet) och protestera mot den inkräktande massinvasionen från tredje världen! Det är dags att dra upp våra hårt knutna nävar ur byxfickorna och visa för de landsförrädiska politikerna att vi faktiskt är jättearga nu och inte tänker finna oss i det som sker (j-r vad förbannad jag blir när jag tänker på det!).

    Vi svenskar tänker inte stillatigande acceptera att bli utbytta av invaderande ockupanter trån tredje världen som kommer hit för att stjäla våra förfäders land. Vi vill faktiskt ha vårt land kvar och själva kunna bestämma över våra liv och våra barns framtid. Nu får det vara nog! Sverige tillhör inte inkräktarna från Afrika och MENA! Sverige är svenskarnas eget land och ska så förbli! Stoppa massinvasionen av inkräktande utbördingar nu! Låt Sverige förbli ett land för svenskar!

    • Anonym

      Jodå, svenskan kommer bara att sitta still och ta emot skit. Världens mest självhatande folk brukar reagera på detta sätt. Man kan dock säga att det är ”typiskt svenskt” och inte ”härligt osvenskt”.

    • Anonym

      Hur skulle en sådan manifestation kunna utformas? Har Du en aning om hur svårflörtad svensken är när det kommer till offentliga sammankomster, då man ska behöva stå upp för sin åsikt? Jag är med Dig i ditt resonemang, men hur…? Viljan finns nog så det räcker, men modet…

    • Anonym

      Hur skulle en sådan manifestation kunna utformas? Har Du en aning om hur svårflörtad svensken är när det kommer till offentliga sammankomster, då man ska behöva stå upp för sin åsikt? Jag är med Dig i ditt resonemang, men hur…? Viljan finns nog så det räcker, men modet…

    • World Traveller

      Svensken ar for blyg for att demonstrera saa tyvarr blir vi nog tvungna att ge bort vaart land.

    • http://profile.yahoo.com/QWCQUVTTS3TZGF63KQWGRY4ESI Margreth

       Det lär bli som i Amerika,indianerna blev fråntagna sitt lans ock lever i reservoat!!…*kräks*

  • Anonym

    ska vi betala för att flyga hit dom?

    • Anonym

      Klart. Vi är de goda. Som tynar bort och dör när uppgiften är fullföljd.

    • Anonym

      Röda Korset har under flera år betalat somaliernas flygbiljetter hit. 25 miljoner pungade de ut med för ett par år sedan. Jag antar att Bengt Westerberg hade fingret med i beslutet. Tror, men är inte säker, att även Rädda Barnen är med och betalar. Vi har i alla fall gått ur R B efter att ha skänkt ca 60 000 under en 25-årsperiod. Vi är INTE intresserade av att stödja dylik verksamhet.

      • Anonym

        Ger inte heller något mer till RK och inte heller till några andra organisationer som håller befolkningsexplosionen i 3:dje världen under armen. Bidrar ibland med en slant till att skydda hundar istället

  • Anonym

    Var är SD? Har de slutat att protestera mot invandringen och blivit en del av etablissemanget? 

    • Fenrir

      Tyvärr så är detta EXAKT det jag alltid sagt kommer att ske om SD får makt..
      De blir bara en ny flik i sjuklövern..
      Därför rösta jag på ND i senaste valet då det redan var uppenbart att Jimmie och kompani inte hade svenskens intressen utan sin egna plånbok främst!

      • Anonym

        ND måste ju skärpa sig och växa upp om de ska ha en chans. De måste bryta med sina nazistkopplingar  och andra barnsligheter. Då skulle jag kunna ta dem på allvar och kanske rentav bli medlem.

        • Anonym

          diskriminerad_svensk@

          - Slösa inte bort din tid och engagemang för ett parti hopplöst nere i det bruna träsket.

          Satsa hellre på det svenskvänliga SD som lyfter fram svensk ungdoms situation i riksdan’.

          Jag antar du är rätt ung och uppväxt i det mångkulturella fördärvet.

          Men jag råder dig söka upprättelse i samhället genom ett demokratiskt alternativ.

          Nazismen är en utländsk ideologi, precis som islam och kommunism. Inget för oss svenskar.

          ND är en brygga till den bruna rörelsen, låt dem inte lura dig, likt andra vilsna ungdomar:

          http://sverigeidag.wordpress.com/2011/09/21/nationaldemokraterna-splittras-%e2%80%93-vad-ar-nytt/

          • http://www.facebook.com/people/Christopher-Pedersen/100000463837345 Christopher Pedersen

             Hur SD skulle vara ”svenskvänliga” har jag svårt att se. Deras politik leder precis som sjuklöverns till att etniska svenskar blir en minoritet i landet. Vi talar om ett parti som inte vill repatriera invandrare, inte ha ett totalstopp på invandring och som inte ens vill erkänna etniska svenskars rätt till sitt eget land! SD är precis lika ruttet som de övriga partierna i riksdagen, enda skillnaden är att de kom ur ”den bruna rörelsen” som du kallar det och en gång för många år sedan stod de för ideal som de sedan länge försakat till förmån för lättsåld populism.

            • Anonym

              Christopher Pedersen@
               
              - Vilka djävla ”ideal” har ni nassar någonsin stått för? Öl, rakade skallar och rallarsving?

              De sista årtionden har inga svenskar köpt era budskap om ”krossa ZOG” och ”död åt demokratin”, kanske dags lägga ned för gott..?

              Lämna politiken åt de politiskt kunniga (och mentalt stabila..).  

              • Anonym

                Tänker du på de försupna slagskämparna Jonas de Geer och Nils-Eric Hennix? Skämt åsido, SvP har lockat till sig stora profiler som alla är mycket bildade och erfarna inom politiken.
                Läs gärna provnumret av magasinet Framåt. Där finns en intervju med partiledaren Daniel Höglund. Måste säga att jag finner honom ytterligt stabil och politiskt kunnig. Du bör kanske ge honom och framförallt partiet en chans att visa vad SvP verkligen står för innan du så hätskt går till angrepp?
                SD ser jag mig fri att kritisera tämligen hårt då jag tidigare varit ansluten i det partiet och sålunda har upplevt ”hur snacket går”.

                • Anonym

                  Hoglandare@

                  - Generellisering om försupna skinnskallar kanske var hård.

                  Bruna rörelsen har ju avancerat och har kriminella organisationen för att backa upp bankrånare, misshandels- och dråpmän.

                  Dumt av mig..

                  Anngående era ”stora värvningar”.

                  Hennix har alltid haft en fetisch för Hitler och nazismen. Ingen nyhet för mig, kaka söker maka.

                  De Geer lever väl ett isolerat liv på skottska öarna? Att han dras till NSF-männen räcker för att ifrågasätta hans mentala sundhet. 

              • http://www.facebook.com/people/Christopher-Pedersen/100000463837345 Christopher Pedersen

                 Patetiskt. Så får jag klassa det du skriver. Som att försöka föra en diskussion med en pk:ist. Jag har varit med i den nationella rörelsen i ca 10 år vilket var ungefär samtidigt som det fortfarande fanns skinskallar i SD… Själv har jag aldrig varit subkulturell och sett med glädje hur sådana skadliga tendenser motats bort från rörelsen. Det är patetiskt att se hur du spyr galla på folk som är GENUINT intresserade av sitt folks välfärd och vågar ta ett långsiktigt ansvar för att skapa en positiv förändring. Jag skulle gärna vilja se dig försöka klanka ner på mig eller hitta något smutsigt i mitt bagage. Bara att söka på mitt namn om inte annat. Jag ser mig som hyffsat representativ för de allra flesta inom mitt parti, vi är vanliga etniska svenskar som arbetar och försörjer våra familjer. Den stora skillnaden mellan oss och SD:are är att vi sätter det egna folket först och tänker steget längre. Men som jag även tidigare konstaterat kommer du inte möta mina argument, för du, mycket likt valfri PK:ist, slänger hellre med floskler. Det är lite röstboskap över dig.

      • Odalmannen

        Du har rätt, SD kommer inte att få något inflytande just för att de försöker kompromissa och anpassa sig alltför mycket, de blir själva en urvattnad del av etablissemanget till slut. Att rösta på SD går ju bara inte, SD som hävdar en ”öppen svenskhet”, som skamlöst vurmar för militanta sionister och tydligen tycker att alla invandrare oavsett härkomst kan ”bli” riktiga svenskar bara de röstar på SD, skrålar små grodorna och hoppar runt midsommarstången iförda folkdräkter. SD vill ju inte ens stoppa massinvandringen helt utan ha den kvar till viss del.
         
        Jag gillade också ND förut men i dag är ju ND pga. den usla partiledningen helt körda som parti, nästan alla nationella kommer i stället att rösta på Svenskarnas parti vid valet 2014. SvP är bra, de kompromissar inte utan fortsätter att kräva svenskarnas självklara rätt till sitt eget land. Därför tänker jag rösta på SvP vid nästa val.
         
        http://www.svenskarnasparti.se/

        • Anonym

          Vilket skämt! Du tror väl inte på fullt allvar att ett parti som inte ens har ett enda kommunalt mandat idag, men som har massa nazikopplingar är ett seriöst alternativ.

          • Odalmannen

            Varför tror du att det var menat som något slags skämt? Jag ser inte alls vad som skulle vara roligt med att svenska folket snart är helt utbytt av inkräktande främlingar från tredje världen (men det gör du tydligen, du tycker ju att det var ett ”skämt” att Svenskarnas parti vill kräva svenskarnas rätt till sitt eget land). Vilka är de s.k. ”nazikopplingar” som du yrar om? (Vad exakt menar du med ”nazikopplingar”? Menar du ”nazikopplingar” som i det marxistiska skällsordet ”nazism” eller talar du om nationalsocialismen som ideologi?) SvP är ett svenskvänligt parti som ställer upp i allmänna val, de profilerar sig inte som ett parti med ”nazikopplingar”. Här kan du själv läsa om Svenskarnas partis politik, exakt vad menar du skulle vara ”nazi” med just den politiken?

            http://www.svenskarnasparti.se/punktprogram/

            • Anonym

              Odalmannen@

              - Är du dum på riktigt!?

              SvP är fd. NSF, nationalsocialistisk front. Hela partiledningen i SvP ingick i gamla NSF! Uttalade nazister är ingen ”lös koppling” till nazismen..

              Nädu, jag tar mina chanser på ”sionistiska” SD. De hånar inte Förintelsens offer och lovar ”begrava judeäcklen en gång för alla”, som partitoppar i ditt alternativ SvP gjort.

              Läs!
              http://sverigeidag.wordpress.com/2011/04/13/nazist-sdu-later-oss-inte-va%e2%80%99-med-%e2%80%93-va%e2%80%99-oseriosa-de-e/

              • http://www.facebook.com/people/Christopher-Pedersen/100000463837345 Christopher Pedersen

                 Det stämmer inte, men faktakontroll är nog inte din starka sida. Många av partiledningen har aldrig varit med i NSF och individen du citerar sitter inte i partiledningen i SvP och har heller aldrig gjort det.

                Vill man veta vad SvP står för går man in på http://www.svenskarnasparti.se istället för en blogg som drivs av fanatiska sverigedemokrater som osakligt spyr galla över alla som inte hyllar Israel.

                • Anonym

                  Christopher Pedersen@

                  - Skitsnack. Både partiledaren och partiledningen har sin bakgrund i den bruna rörelsen.

                  Här t ex har vi partiledaren i en uniform från NSF-tiden. Eller menar du det var ZOG som drog på honom uniformen..?

                  http://expo.se/2006/val-06-domda-nazister-kandiderar-for-nsf_1541.html

                  Citatet jag nämnde tillhör ingen mindre än chefredaktören på partitidningen, kandiderade till Emmaboda kommun i sista valet.

                  En ganska prominent person i ert parti alltså..

                  Är du född igår eller varför denna naivitet om dina nya kompisar..? 

                • Anonym

                  Tycker du EXPO är en tillförlitlig källa?

                • Anonym

                  Jag är ny medlem i SvP. Kunde faktiskt inte bry mig mindre än vad jag gör om vissa partimedlemmars tidigare förehavanden. SvP är inte NSF.
                  Bilden är med största sannolikhet helt sanningsenlig men tänk på att du faktiskt ger legitimitet till samma tidning/lobbygrupp som skyller Breiviks terroristaktion på SD.
                  Upptäck nationalismen istället för SD! Det är ett stort steg att inse att etnicitet är av yttersta vikt för att bygga trygga och välfungerande samhällen men det är ett steg som är nödvändigt att ta om man vill att svenskarnas land skall få vara svenskt.

          • http://profile.yahoo.com/QWCQUVTTS3TZGF63KQWGRY4ESI Margreth

             Läs på INNAN du yttrar dig!

        • http://bortkopplad.se/bloggo bloggo

          Sverigedemokraterna är kraftigt underskattade som parti och den bild du ger av partiet är gravt missvisande och vinklad. Det går inte riktigt att jämföra SD med ND eller SvP då SD är i storleksordningen hundra gånger så stort.

          Jag tror inte att intrycket bland gemene man är att SD är ett parti som ”kompromissar”. Och jag är rätt säker på att partiet kommer att växa framöver.

          Dessutom vänder jag mig emot hela resonemanget om att se det som en tävling mellan tre partier. Bråkar man med SD om 5-6% av rösterna, då kan man lika gärna lägga ned och sluta kalla sig nationalistiska. Varför slåss om brödsmulor när det finns ett helt bord dukat med mat? 80-85% av väljarna är etniska svenskar, potentialen är enorm!

          • Anonym

            Nej, intrycket av SD bland gemene man är nog att de faktiskt är ett parti som kompromisslöst kämpar för svenskarnas bästa. Det är dock en falsk bild.
            De har mandat att stå i Riksdagens talarstol och säga att de vill stoppa invandringen och påbörja ett massivt repatrieringsprogram. Därom är jag ganska övertygad då alla jag känner som röstat SD uttrycker just sådana önskningar.
            SD vägrar kalla sig nationalister men har flera riksdagsledamöter som öppet stödjer judisk etniskt orienterad nationalism.
            SD har blivit en del av folkmordspolitiken genom att inte ha som mål att Sverige skall vara ett mer etniskt homogent land. Det är islam hit och fläskkött i skolmatsalarna dit. Inte med ett ord nämner att svensken håller på att dö ut. Nej när någon yttrar sig till kamp för bevarandet av den vita rasen anammar SD glatt medias ”nazi-retorik” och pratar om den fantastiska demokratin där ”alla är lika mycket värda”.
            SD är inte ett alternativ för den som önskar ett svenskt Sverige.
            Svenskarnas Parti är det enda rätta!

      • Anonym

         Tyvärr har SD börjat tappa farten, och 2014 är de nog borta.

    • Fenrir

      Tyvärr så är detta EXAKT det jag alltid sagt kommer att ske om SD får makt..
      De blir bara en ny flik i sjuklövern..
      Därför rösta jag på ND i senaste valet då det redan var uppenbart att Jimmie och kompani inte hade svenskens intressen utan sin egna plånbok främst!

    • http://bortkopplad.se/bloggo bloggo

      De har tystats ned av media, man har äntligen fått sin taktik på plats om att partiet ska tigas ihjäl.

  • Anonym

    kaos …

  • Anonym

    Gudars skymning. De ( van ) -styrande har dragit olycka över Sverige. Dessa invällare orsakar försämringar för svensken på alla områden : livskvalitét , turism , socialt och ekonomiskt med mera. Allt för att Reinfeldt ska ” hålla SD borta ” och därigenom samarbeta med extrema vänsterradikaler i MP.

    • Anonym

      Och Wetterstrand sitter och har det mysigt i Finland med svensk riksdagspension.

ISRAELLOBBYN PÅ KRIGSSTIGEN: Ett stort antal offentliga personer har gått med i gruppen som stöder skribenten Anna Ekströms anonyma angrepp på Ingmar Karlsson, där han bland annat påstås förespråka "en ny Förintelse".

Hatgrupp på Facebook mot svensk författare

Israellobbyn på krigsstigen efter bok. Nu smädar rörelsen författaren Ingmar Karlsson i en kontroversiell protestgrupp på Facebook.

Ge ett bidrag

Fria Tider får inga skattemedel. Därför är vi helt beroende av stöd från våra läsare. Tack för din hjälp!


donera med bank
Annons
Live TV
Live TV


Annons
Kultur
Montage: Fria Tider

Frankfurtskolan under luppen. Paul Gottfried skriver om uttrycket som vänstern inte vill höra.

Nyheter
John Derbyshire.

Tecken i tiden. Ännu en konservativ legend har rensats ut i det allt mer vänsterkorrekta USA.


Pressbild: KD

Birro med KD på första maj. Även veteranen Ingegerd Troedsson, 82, ska tåga med KD i år.


FINNS INGA SVENSKAR. Invandrarakademikern Michael Azar har genomskådat svenskarna. Vår gemenskap bygger på rasism och är "bara fantasier".

Svenskhet existerar inte men när den existerar är den rasistisk. Så går tongångarna när SvD bjuder in kulturmarxister till diskussion.

Efterlysningar

Här visas efterlysningar av personer i Sverige och internationellt. Du hittar fler efterlysningar i vår avdelning Blåljus

Faksimil ur polisens efterlysning.

Inlagd 11 maj 2012
Sparkade liggande man i huvudet

Läs mer

Foto: PressTV.ir

Inlagd 9 maj 2012
Interpol efterlyser Iraks vicepresident

Läs mer

Känner du igen kvinnan på bilden? Kontakta Efterlyst på 08 702 00 90.

Inlagd 27 jan 2012
Livscoach lurade klienter på 700 000 kr

Läs mer

Foto: Polisen

Inlagd 8 jan 2012
Våldtog i tunnelbanan – fastnade på bild

Läs mer

Flashback

Inlagd 28 dec 2011
Försvunnen flicka framträdde på Flashback

Läs mer

Danska Ekstrabladet (vänster) och svenska Kvällsposten (höger).

Inlagd 9 okt 2011
Svensk specialitet: Anonymiserad efterlysning

Läs mer

Foto: Arkivbild

Inlagd 20 aug 2011
Video: Här skjuter plundrarna mot polisen

Läs mer

Nöje
SÅGAD. Sina Samadi, alias Sean Banan, kan ha gjort Sveriges sämsta film - någonsin.

Sean Banan sågas totalt. Den 26-årige invandrar­komikern kan ha gjort Sveriges sämsta film någonsin, enligt kritikerna.

Senaste nyttHeta ämnen
Senaste kommentarer
Annons
Gilla oss på Facebook
Annons
Till Inkorrekta Butiken
Senaste webbtv
Vi tackar
Holländska · Erik B · Curator · Marcus Aurelius · Loffe · dacke · Clarkkent · fr.oskar h · Figaro · Fj5glqs3br · Stefan · Jern&betong · Gunnar l · · Ejron · Åke · Pontus å · Jan Georgsson · Grettir · Bo Johannes · Taxiåkaren · Erik Bergstr · Håkan · Tomas Omaely · Vikingen · Slasher · Magnus · jakob d · Tyr · Jörgen · Gåva · Curator · Ensamstående · Fingal O · NudasVerit · HonestJohn · sexleksaker · Nisse12 · Ålkraft · FredrikR · Suverän! · Broozooz · Nils A · Jan Lillie · Mats Bern · Bo Str. · Hemförsäkring · Bob · loqu · S.Lind · BLE · Joel · Pettson · Tjalle · Thord B · Robban · Erik Andersson · Mrmadmax · Rutger · Patrik b · Peterb dk · Witold · Casper · Näcken · Oxy · Surfa Anonymt · goderian2 · Sätermannen · Christian · Kalle · Markus · karan49 · teura.org · Julia Caesar · Nicke