Under torsdagen har Swedbanks IT-tjänster återigen slutat fungera.
Det är fjärde dagen i rad som storbanken inte lyckas tillhandahålla sina tjänster.
Först gick det inte att handla med aktier. Detta problem pågick i "många timmar", enligt Di.
Inte förrän vid 14.30-tiden fungerade handeln igen. Men när de återkommande problemen verkligen kommer vara lösta är oklart.
Enligt Dagens industri skapar IT-störningarna nu stora svårigheter för banken, och kunderna är arga.
Tidningen har idag blivit "nedringd" av upprörda kunder.
– Jag kan inte logga in och köpa och sälja när jag vill, och kommer jag in visar sidan ibland fel kurser och siffror. Jag har förlorat så mycket pengar på det här. Det är helt sjukt att det här händer i Sveriges största bank, säger en aktiehandlare till Di.
Vid 15-tiden fortsatte problem, då låg både appen och sajten nere.
– Det här påverkar bankens internettrafik vilket gör att det inte går att logga in på internetbanken eller i appen, säger Ralf Bagner på Swedbanks presstjänst till SVT.
Enligt SVT är det "oklart" vad störningarna beror på.
Tidigare har det framkommit uppgifter om att Swedbank är utsatt för överbelastningsattacker, något banken inte velat kommentera.
Enligt Di är banker skyldiga att rapportera driftsstopp till Finansinspektionen. Men Fi vill inte säga om man inlett ett tillsynsärende mot Swedbank på grund av IT-problemen.
Di kallar IT-haveriet för ett "rejält bakslag" för Swedbank.