En gatuhund brukade under våren dyka upp utanför en Hyundaiåterförsäljare i staden Serra i Brasilien i förhoppning om att få lite mat. Till slut bestämde sig de anställda för att adoptera den herrelösa hunden.
Hunden, som fått namnet Tucson Prime och uppges vara omkring ett år gammal, har snabbt blivit populär bland såväl anställda som kunder. Han har fått en egen id-bricka, precis som alla andra anställda, och får vara med och träffa bilsugna kunder.
Tucson Prime har till och med ett eget Instagramkonto, som snabbt får allt fler följare. I Skrivande stund är det fler än 37.000 som följer hans eskapader i bilaffären.
Den sydkoreanska biltillverkaren Hyundai har i flera års tid försökt marknadsföra hashtaggen #HyundaiPets för att sälja in sig som ett djurvänligt bilmärke. Och det verkar som att de försöken nu fått sig en välbehövlig knuff i rätt riktning i och med rekryteringen av Tucson Prime.